Zwembaden, Intex, Bestway, Gre...

Een Intex, Bestway of Gre zwembad in de tuin is nu voor iedereen haalbaar. Al vanaf enkele meters doorsnee kunt u een zwembad in uw tuin hebben staan. Deze zwembaden zijn voorzien van een pomp om het water te reinigen na gebruik, en u maakt gebruik van speciale middelen om het water schoon te houden. Heerlijk verkoelden in de zomer zo'n eigen zwembad in je tuin, maar waar kunt u ze kopen en hoe zet u ze neer?

Kant en klaar zwembaden die u dezelfde dag nog gebruiken kunt in uw eigen tuin, zijn mega populair. Goedkope Intex kunt u verkrijgen bij: Bekijk alle zwembaden

Vanaf 69,- heeft u al een kant en klaar zwembad met pompfiltersysteem in uw tuin, wat u binnen 10 minuten opzet. Afmetingen vanaf:

  • doorsnee 244 cm
  • doorsnee 305 cm
  • doorsnee 366 cm

Zwembad in uw eigen tuin, heerlijk voor uw kinderen

Het gaat bij de kleine opzetzwembaden om de zwembaden die u na de zomer weer leeg kunt laten lopen en (droog) opvouwen, om op te bergen tot volgend jaar. Er zit wel een pomp bij en ook maakt u gebruik van chloortabletten om algengroei en bacteriegroei tegen te gaan. Uw zwembad ruikt dus altijd lekker fris naar chloor, net als bij een openbaar zwembad. Als u het zwembad na de zomer correct opbergt, kan het bad tot wel zes jaar lang meegaan.

Grotere zwembaden, Inex of Bestway of Gre

Wilt u een groter zwembad in uw tuin neerzetten? Dan kunt u zwembaden kopen met een vaste wand of frame. U koopt ze van (Intex of Bestway). Er zijn al zwembaden te koop voor een kleine tuin vanaf ongeveer 60,- met pomp. De zwembaden zet u zelf op, en ze zijn direct leverbaar (controleer altijd de levertijd voordat u besteld) en u heeft het zwembad dus de volgende dag al in huis. U zet het bad binnen tien minuten op in de tuin en vult het dezelfde dag met water. Ook zwembaden voor kleine tuinen kunt u voor weinig geld verkrijgen. Ideaal tijdens de vakantie. De kleine zwembaden zijn eenvoudig op te zetten.

  • het bad wordt uitgelegd in de tuin
  • de buitenste ring opblazen
  • bad vullen
  • pomp aansluiten (pas na zwemmen aanzetten)

Lees de gebruiksaanwijzing altijd goed. Het opzetten van de Intex zwembaden is eenvoudig en makkelijk. Ongelooflijk betaalbaar zijn momenteel de echte zwembaden voor in uw eigen tuin, bij deze actiepagina:

Intex Ultra Frame zwembad

Het Intex Ultra Frame zwembad is een populair zwembad voor in de eigen tuin. Het wordt snel geleverd en kan snel gebruikt worden. Het is een lekker diep zwembad. U heeft er wel een grote tuin voor nodig. De doorsnee is bijna 5 meter, namelijk 488 centimeter. Voorwaarde is wel dat u een stabiele ondergrond heeft. Het bad moet immers mooi recht staan.

Intex zwembad in uw tuin

Het lijkt wel of onze zomers steeds warmer worden. Een Intex zwembad in uw tuin brengt de ideale verkoeling voor jong en oud. U heeft geen last meer van de hitte en kunt van zon en water genieten zoveel u wilt. Als u vandaag een zwembad besteld heeft u het de volgende dag in huis. U kunt een klein zwembad kopen voor de kleine tuin, maar ook een groot zwembad. U kunt een zwembad kiezen dat u snel opzet met opblaasbare buitenring, met of zonder frame baden, maar ook voor zwembaden die u in kunt bouwen in uw tuin.

Heeft u een tuin? Twijfel dan niet. De zwembaden zijn goedkoop, makkelijk op te zetten en te vullen, en het is puur genieten van een stukje luxe thuis. De hele vakantie waterpret, en geen dure kosten meer voor een bezoek aan een zwembad. Dit is een absolute aanrader voor iedereen die een heerlijke zomer tegemoet wil gaan.