Zoekt u een kinderauto, trapauto, loopauto of politiemotor voor kinderen?

Kinderen vinden het prachtig, een echte auto om in de rijden. Een echte politiemotor die op een accu rijdt en waarmee ze op straat de blits kunnen maken. Maar waar koopt u eigenlijk dat soort voertuigen voor kinderen? En waar zijn deze voertuigen betaalbaar?

U heeft ze misschien wel eens gezien, de trapauto, loopauto, kinderauto op accu of politiemotor. Er zijn zelfs kinderen die de kunst van het rijden al zo goed beheersen dat ze aan races meedoen. Dergelijke voertuigen zijn er dan ook in vele soorten en maten. Voor zowel jongens als meisjes bestaan er:

  • loopauto's
  • auto's op accu
  • racewagens
  • politiemotors
  • loopvliegtuig
  • oldsmobiles
  • enzovoorts

Kijk eens rond bij: Neckermann voor een enorm overzicht van allerlei voertuigen voor kinderen. Attentie: zoek dan op de site naar een van deze zoekwoorden: Skelter, Marquant, loopauto, trapauto of elektrische auto

Overal ter wereld zijn kinderen enthousiast over hun eigen auto

Raceauto's voor kinderen

Kinderen houden van voertuigen die ze zelf kunnen besturen. Je eigen raceauto, al dan niet op accu of benzine, is natuurlijk het summum van genieten voor kinderen. Denk aan trapauto's, loopauto's, auto's met motor + accu, loopvliegtuig, politiemotor…

Politiemotor voor kind

Een politiemotor voor kinderen heeft een echte motor en kan ook lekker veel lawaai maken, zoals een sirene en een toeter. Het kind rijdt door de straat met zwaailicht, of trekt rondjes in de tuin. Uiteraard rijden we met dit voertuig op de stoep of in de achtertuin, niet op de autoweg.