World of Warcraft Cataclysm. WoW!

World of warcraft - Cataclysm. Release datum 7 december 2010, belooft weer een weergaloze verrassing te worden. Drakenheer Deathwing is klaar om wraak te nemen. Hij herstelt van zijn wonden en gaat terug naar Azeroth, waar hij alles vernietigt. Veel vuur, veel rampemn, en veel spektakel staat World of Warcraft spelers te wachten.

Cataclysm. Release datum 7 december 2010, op het moment het goedkoop te verkrijgen via: Bart Smit online. In deze derde uitbreiding van World of Warcraft zijn grote veranderingen doorgevoerd. Zo moeten spelers van WoW zich voorbereiden op deels een nieuwe wereld, waarin de resten van de oude nog slechts herkenbaar zijn. Stormwind heeft veranderingen ondergaan en the Barrens is in twee stukken gespleten. Ook komen er twee nieuwe rassen bij:

  • Worgen (allience)
  • Goblins (horde)

World Of Warcraft is wellicht de meest gespeelde game op aarde? In elk geval immens populair. Kijk zelf waarom.

Er worden geheimen openbaart, nieuw beroepen kunnen worden uitgeoefend en het maximum level staat op 85. Verder zijn er nieuwe talenten bijgekomen, andere mogelijkheden om je character intensiever te ontwikkelen, nieuwe gebieden, nieuwe dieren en pets, nieuwe Dungeons en andere wonderlijke werelden. Te veel om op te noemen. WoW heeft dan ook maar een probleem en dat is dat je je nooit verveelt. Je brengt dus al snel te veel tijd door met dit verslavende online spel. Omdat men in de rij staat Cataclysm te verkrijgen, raden wij aan er snel bij te zijn om te bestellen. Kijk voor alle WoW CD's bij: Bart Smit online. Daar kan de game online direct besteld worden.