Wil jij je ex terug krijgen?

Je ex terugkrijgen is wellicht niet zo moeilijk als het lijkt. Een Nederlandse psycholoog en relatiedeskundige ontwikkelde een succesvolle methode om stap voor stap de ex geliefde, vaak met succes, terug te winnen. Deze methode Stap voor stap je ex terug krijgen, blijkt voor velen te werken. Hoe kan dat?

Je ex terug krijgen? Liefdesverdriet omdat je je ex kwijt bent? Je ex terug krijgen is mogelijk met een zeer goede methode. Relatiedeskundige Peter Dijks studeerde psychologie en gedragswetenschappen te Leiden. In zijn praktijk kwamen veel mensen met een gebroken hart. Hij ontdekte dat mensen met liefdesverdriet vaak steeds dezelfde fouten maken als ze hun ex terug willen winnen, waardoor het juist niet lukt. Dit bracht hem op het idee om een methode te ontwikkelen om ex geliefden weer terug te winnen. De stap voor stap methode om je ex terug te krijgen, blijkt zeer goed te werken.

heartbroken.jpg

Uit elkaar. Wil je je ex terug?

Wat doen mensen met een gebroken hart verkeerd? Waarom drijven zij hun ex juist verder van zich af? Hoe kunnen zij het goed doen en hun ex terugkrijgen? Uit elkaar gaan doet pijn. Je denkt dat het voor altijd voorbij is en je wereld stort in. Je ex terugkrijgen is wel degelijk mogelijk. Zeer veel relaties werden hersteld dankzij de stap voor stap methode van deze deskundige. Lees meer over de methode om je ex terug te krijgen van relatiedeskundige Peter Dijks: Stap voor stap je ex terug krijgen. Je gaat niet samen in therapie of zo, nee, je wint je ex terug nadat de relatie al verbroken is, door de juiste aanpak. Er komt geen therapie aan te pas. Je kunt de stap voor stap methode om de ex terug terug te krijgen direct downloaden en je kunt er direct mee aan de slag. Bij de methode inbegrepen zit de mogelijkheid om via Skype contact te hebben met de auteur van de methode, waarschijnlijk voor het stellen van vragen die betrekking hebben op je persoonlijke situatie. Werkt het altijd? Nee, daarin moeten we eerlijk zijn. Als je ex werkelijk niets meer wilt proberen en niets meer voor je voelt, dan moet je accepteren dat herstel onmogelijk wordt.

Liefdesverdriet

Liefdesverdriet is zonder meer een van de sterkste geestelijke pijnen die we kennen. Je kunt nergens anders aan denken dan aan je ex, en je hebt nergens meer zin in. Hoewel liefdesverdriet na verloop van tijd slijt en altijd over gaat, kan het zijn dat je het niet kunt accepteren dat het uit is. Als er nog een mogelijkheid bestaat om de relatie te herstellen, hoe pak je dat dan het beste aan? Hoe maak je je ex weer verliefd op jou? Hoe voorkom je verkeerd gedrag? Wat moet je doen om je ex terug te krijgen? Hoe zorg je dat je ex jou weer interessant gaat vinden? Hoe voorkom je dat jullie nog verder van elkaar verwijderd worden? Op al deze vragen geeft de methode in meer of minder mate antwoord, en leer je de stap voor stap methode toe te passen om je ex terug te krijgen.

Werkt deze methode altijd?

Deze methode om je ex terug te krijgen is erg goed. Er is echter geen enkele methode die altijd werkt. Waarom niet? In dit geval mag je ervan uitgaan dat er altijd redenen zijn waarom relaties eenvoudig niet meer te herstellen zijn. Denk bijvoorbeeld aan relaties waarbij sprake is van:

  • drugsgebruik
  • gokken
  • huiselijk geweld
  • diefstal
  • steeds maar weer vreemdgaan
  • als je ex een nieuwe relatie heeft en 100% overtuigd is met die ander verder te willen
  • enzovoorts

Verbroken relaties die met succes hersteld kunnen worden zijn relaties waarbij er nog (een sprankje) hoop is. Denk je dus dat er nog iets is tussen je ex en jou, of denk je dat je ex nog gevoelens voor je heeft (hoe minimaal ook) dan is deze methode inderdaad de moeite van het proberen waard. In een groot aantal van de gevallen zal men de ex inderdaad terug kunnen krijgen.