Wii ombouwen, spellen dowloaden voor de Wii, hoe doe je dat?

Gratis Wii spellen downloaden, is dat mogelijk? Als je een Wii hebt wil je ook graag spellen voor de Wii hebben. Je kunt ze kopen of lenen, maar soms ook downloaden van het internet. Is dat legaal en hoe download je gratis Wii games? Hoe bouw je je Wii om?

Je mag games kopiëren als je ze zelf bezit. Je mag dus geen Wii spellen kopiëren en verkopen. Je mag je Wii wel laten ombouwen om er kopieën van games op te spelen, om te voorkomen dat je originele games beschadigen. Kortom: je mag alleen kopieën spelen als je het origineel zelf gekocht hebt. En je mag je Wii alleen ombouwen als je je eigen kopieen erop speelt.

Wii ombouwen, hoe doe je dat?

Om de Wii om te bouwen heb je naast een handleiding bijvoorbeeld, een aantal dingen nodig:

  • Lege DVD’s om spellen op te branden
  • Chip om de Wii om te bouwen. Het betreft een chip zoals van Cyclowiz of WiiKey.

Als je de Wii zelf wilt ombouwen moet je echt wel kennis van zaken hebben. Het beste is het daarom om gebruik te maken van speciale services die Wii's ombouwen. Het is niet al te duur, variërend tussen de 45 tot 120 euro. Zorg daarom dat je het bij een professionele ombouwer laat doen, en niet bij een hobbyist.

Gratis spellen voor de Wii downloaden

Met een gratis torrent programma kun je games voor de Wii downloaden van sites die linken naar games. Het downloaden van een Wii game kan wel lang duren, hou daar rekening mee. Over het algemeen download je ze in een winrar file.