Wii 2, wat zijn de mogelijkheden?

Wii 2 is de opvolger van de Wii. Deze nieuwe spelconsole van Nintendo, waar in de media al veel over gespeculeerd wordt, zal medio 2011 verkrijgbaar zijn. Wat mag u van de Wii 2 verwachten? De WiiU is de laatste Wii die is uitgekomen, het wordt steeds mooier en beter.

classiccontroller.jpg

De Wii is een geliefde spelconsole. De Wii 2 zal een verbeterde versie van de Wii zijn. De Wii 2 zal waarschijnlijk een aantal nieuwe functies hebben. Wii is voor een mooi prijsje te koop bij: Neckermann

  • Blu Ray
  • HD resolutie (?)
  • Wii Phone
  • 3D ondersteuning
  • Stem recognition
  • Overige

Wii 2 en Blu Ray

Blu ray op de Wii 2 gaat illegaal kopiƫren van games tegen. Het wordt daardoor lastiger om spellen illegaal te downloaden en af te spelen.

Wii beeld telefoon

Als de Wii 2 een beeld telefoon krijgt kunnen spelers met elkaar bellen en elkaar zien. Wat de Wii 2 allemaal zal kunnen valt echter nog te bezien. Nintendo probeert het ontwerp nog geheim te houden dus Wii fans zullen nog even geduld moeten hebben en hopen dat er steeds meer info naar buiten komt. De Wii is een succesvolle spel console en de opvolger Wii 2 is dan dan ook niet tegen gevallen.

Wii 2 relaesedatum

Hoewel er nu al gespeculeerd werd over de mogelijkheden van de Wii 2, was het eerst nog helemaal niet bekend op welke termijn deze ook daadwerkelijk in de productie ging. In middels sid e Wii en WiiU een succes geworden. De gewone Wii, hoewel al jaren op de markt, verkoopt ook nog steeds goed. Kijk bij: Neckermann voor de Wii en WiiU.