Website, webpage, site leren maken met cursus Webpage Designer?

Websites leren maken? Het internet groeit en groeit. Steeds meer mensen willen een eigen website maar hoewel miljoenen mensen dagelijks gebruik maken van het internet, zijn er in verhouding tot dat grote aantal internetgebruikers, nog maak weinig mensen die een eigen website hebben. Dat komt omdat er nog niet zo heel veel mensen zijn die zelf een website kunnen maken. Als u websites kunt maken, heft u dan ook een gouden ticket in handen om dat voor anderen te gaan doen. Websites leren maken. Webpage designer worden, maar hoe?

Om een goede Webpage Designer te worden heeft u kennis nodig van html en natuurlijk de interesse om het vak te leren. Elk bedrijf heeft immers een eigen website nodig, maar ook elke internetgebruiker zal in de meeste gevallen wel een eigen website willen hebben. De markt voor het maken van website is dan ook enorm groot. Als u ziet hoe groot die markt is, jeuken uw handen wellicht. U zou zo graag websites willen kunnen maken, zodat u er uw werk van kunt maken. Er zijn namelijk ontelbare mensen die dolgraag een website zouden willen hebben maar niet de kennis hebben om het te doen. Ze zoeken mensen die het wel kunnen. Misschien heeft u er al vaak van gedroomd om zelf websites te kunnen maken en daar uw beroep van te maken. Dat is werkelijk niet ondenkbaar voor mensen die weten hoe dat moet en die een beetje creatief zijn. Zelf beginnen met html leren is nou niet bepaald de gemakkelijkste weg. De kennis van html die u moet hebben om een moderne goedlopende website te maken, is namelijk niet gemakkelijk. Leert u echter waar u op moet letten dan kunt u zich die kennis vrij gemakkelijk eigen maken met de cursus Webpage Designer__ te vinden bij: NHA cursussen. Ook hoeft het niet altijd via de lastige weg. U ontdekt met deze cursus wat u moet doen en dat er vele wegen zijn die naar een zelfgemaakte website leiden.

4kBkNt

Hoe maakt u websites, webpages en buttons?

Webpage Designer worden?

Het internet is in enkele jaren een gigant geworden. Het internet verdringt in zekere zin kranten, tijdschriften, televisie, winkels… Steeds meer mensen maken gulzig gebruik van internet voor het zoeken naar informatie en producten. De internetgebruiker surft van artikel naar website naar webshop. De internetgebruiker leest het nieuws steeds vaker online, in digitale 'kranten'. De Internetgebruiker zoekt en vindt ontelbare pagina's met informatie. Zo goed als ieder bedrijf en elke particulier maakt regelmatig gebruik van internet. Een eigen website hebben is een visitekaartje voor elk bedrijf, en tegenwoordig een noodzaak om op te vallen en gevonden te worden. Eigenlijk wil ieder bedrijf wel een eigen website, een website die er goed uitziet en die goed functioneert. Met de prima opgezette cursus Webpage Designer kunt u leren zelf websites te bouwen. Het kan de website voor een bedrijf zijn, maar ook een website voor uzelf. Wat leert u in deze cursus?

  • professionele websites maken
  • bestaande websites opknappen, verbeteren, mooi maken
  • hoe ziet een goede homepage eruit?
  • homepage bouwen
  • pagina's vormgeven
  • links plaatsen
  • afbeeldingen en foto's plaatsen
  • uploaden en plaatsen van bestanden
  • aanmelden bij zoekmachines
  • enzovoorts

Bekijk de cursus webpage designer online: NHA cursussen (aanrader!)

Werken met Flash

In deze cursus leert u ook kennismaken met de beroemde software toepassingen van Flash. U leert werken met Flash met behulp van oefensoftware, die bij het pakket in zit. Installeer de software pas als u deze daadwerkelijk nodig heeft. U maakt dus/tevens kennis met:

  • HTML-Kit
  • Paintbuster
  • Flash
  • Morphbuster
  • Wavepad
  • WSFTP-programma

Aan het eind van de cursus ontvangt u een certificaat als uw gemiddelde beoordeling 5,5 of hoger is. U kunt met het certificaat aantonen dat u websites kunt bouwen. U kent daarmee de basisbegrippen en u heeft de basiskennis voor het bouwen van websites en pagina's op internet. U heeft kennisgemaakt met verschillende softwareprogramma's, html, het plaatsen van links, kennis over hoe een website veel bezoekers kan krijgen (SEO), en nog veel meer.

Studieduur

U studeert thuis. U werkt met uw computer en leert stap voor stap een website bouwen. Als u 4 lessen per maand zou maken, duurt de studie 9 maanden. Maakt u 8 lessen per maand, dan bent u na 4,5 maanden klaar met de cursus. Veel mensen kiezen ervoor om meer lessen per maand te maken, omdat het zo enorm leuk is om websites te leren maken, en u ziet direct resultaat. U bent ongeveer 3 uur bezig met een les.

Vooropleiding?

U heeft geen speciale vooropleiding nodig om websites te leren maken. U moet wel met een computer kunnen omgaan en weten wat internet is. U heeft geen extra boeken nodig. Alle leerstof zit in de lessen van de cursus verwerkt. Echt een heel fijne cursus als opstap naar het vak Webpage Designer. Deze cursus staat in de top 10 van best gewaardeerde cursussen bij de NHA cursussen (aanrader!)