Ware liefde vinden, hoe pak je dat aan?

Ware liefde is nog steeds een waardevol goed in onze wereld. Hoewel mensen steeds vaker tijdelijke relaties hebben en hoewel de helft van de huwelijken stukloopt, zijn de meeste mensen steevast op zoek naar ware liefde. Ware liefde wordt dan ook gekenmerkt door elkaar boven anderen te verkiezen, trouw te zijn en blijven, en van elkaar houden zoals je bent. Er ontbreekt nog wel het een en ander aan dit rijtje. Ware liefde kenmerk zich ook door:

  • elkaar niet te beschouwen als een bezit
  • elkaars persoonlijke eigenschappen proberen te accepteren, ook als die je niet bevallen
  • elkaar niet proberen te veranderen, maar elkaar proberen te begrijpen
  • elkaar de ruimte geven om te zijn wie je bent
  • naar elkaar toe proberen te groeien
  • water bij de wijn doen
  • lief voor elkaar proberen te zijn
  • sorry kunnen zeggen
  • elkaar vergeven als het eens niet gaat zoals je zou verwachten
  • opnieuw beginnen als dat nodig is en dan het verleden laten rusten

Ware Liefde Vinden met het eboek: Ware Liefde Vinden biedt een handleiding voor het vinden van echte liefde.

Iedereen kan ware liefde vinden, maar hoe pak je dat aan?

Er is een groot verschil tussen daten en ware liefde vinden. Als je op zoek bent naar losse contacten zal je niet snel liefde vinden. Liefde heeft te maken met wederzijds respect en intimiteit voor die ene persoon. Toch kan je via allerlei wegen de ware vinden. Niet elke internet date eindigt in een teleurstelling. Als je opd e juiste manier met elkaar omgaat kan je zelfs verliefd worden via internet en heftige gevoelens krijgen voor iemand die je zelfs nog nooit in het echt gezien hebt. Dara zitten risico's aan. Die persoon kan niet zijn wie hij/zij beweerde te zijn, maar het kan ook eindigen in ware liefde.

37025.jpg

Het boek Ware Liefde Vinden is een handleiding voor het vinden en veroveren van de ware liefde. Het staat vol met slimme manieren om de ware liefde te vinden en te krijgen. Het gaat dieper in op de waarde die je leert hechten aan relaties en hoe je de relatie in stand moet houden. Ook leert het je kritisch naar jezelf kijken. De ervaringen met het e-boek blijken erg goed.