Vrouw zoekt man. Hoe maak je een man verliefd?

Vrouw zoekt man. Veel vrouwen zoeken een man en gelukkig zijn er ook veel mannen die een vrouw zoeken. Relaties zijn belangrijk is het leven. Alleen is maar alleen. Maar voordat je als vrouw een man zoekt, zou je je eens moeten verdiepen in het verliefd maken en verleiden van een man. Want als je een liefdesrelatie wilt, loop je misschien kansen mis.

Met een handleiding over het verliefd maken van mannen, leert elke vrouw hoe ze een man op subtiele wijze kan verleiden tot een vaste relatie. De man wordt sneller verliefd en zal voor de vrouw vallen. Een groot percentage van de vrouwen die dit e-book afnamen, hadden binnen korte tijd een succesvolle liefdesrelatie. Hoe kan dat? En klopt het wel? Mogelijk kan je inderdaad je kansen vergroten door een aantal dingen niet te doen:

  • geef jezelf niet te snel weg maar stel volledige intimiteit uit, dan heeft hij de tijd om je te veroveren en gedurende die tijd kan hij je leren kennen
  • Als je te snel met hem intiem wordt, dan denkt hij dat je dat met elke man doet. Andersom zit jij ook niet te wachten op een man die alleen maar intimiteit wil scoren
  • stel vragen en geef hem de tijd om te vertellen
  • toon interesse in zijn leven, werk en familie
  • geef hem het gevoel dat jij hem interessant en leuk vindt
  • luister naar zijn boodschap. Als hij zegt dat hij niet op zoek is naar een vaste relatie, geloof hemd an en verwacht niks anders
  • praat niet continu en ook niet te negatief ver je ex. Neem zelf ook verantwoordelijk voor dingen die misliepen

Mannen verliefd maken

Een man verliefd maken blijkt niet zo moeilijk als veel vrouwen denken. Ook een man zoekt namelijk naar warmte, gezelligheid, trouw en liefde in het leven. Er zijn wel bepaalde do's en don'ts. Tips om een man te versieren, te verleiden en verliefd te maken, blijken zeer effectief.

Vaste relatie zoeken

Een vaste relatie zoeken, vinden en behouden, is nog een hele kunst. Kortdurende relaties leveren meestal geen voldoening. Het wordt nog moeilijker als de een verliefd is, en de ander niet. Een relatie met een man opbouwen, wordt makkelijker met deze methode.

Eenzaamheid

Veel mensen zijn eenzaam. Ze leven alleen en zouden graag een relatie vinden. Als u als vrouw eenzaam bent en graag een relatie wilt vinden, hoe pakt u dat dan aan? Als u een man ontmoet, hoe maakt u de kans dan groter dat die man verliefd op u wordt? Over al dit soort dingen gata het handboek om te verleiden.