Voorwaarden

Alle mensen weten dingen. Bij www.weet.wikidot.com kun je al je kennis delen met anderen, gewoon door je kennis hier te publiceren in de vorm van artikeltjes, lang of kort. Er zijn maar een paar voorwaarden:

  • Je artikeltje moet minimaal 100 woorden bevatten
  • Je mag het niet gekopieerd hebben van een andere website of uit een boek. Je moet het zelf geschreven hebben en je tekst mag niet al op een andere website gepupliceert zijn.
  • Je tekst mag niet discriminerend of kwetsend zijn
  • Zorg dat de titel meteen duidelijk maakt waar je bijdrage over gaat Weet jij dus een lekker recept voor bami (bijvoorbeeld) noem je artikeltje dan ook: Bami recept. Weet je iets te vertellen over Albert Einstein, begin de titel van je tekst dan met de naam Albert Einstein. Heb je verstand van diamanten of breien, noem het woord diamanten of breien dan in de titel, enzovoorts..

Bij weet.wikidot.com is alles welkom, alle onderwerpen en alle teksten, als er maar informatie in staat die interessant, leuk of boeiend is om te weten. Het maakt niet uit. Jij weet het? Je wilt je kennis delen? Wij willen het ook weten. Wat weet jij?