Vliegfabriek vliegtickets boeken, hoe werkt het?

Vliegtickets boeken gaat snel en gemakkelijk bij De Vliegfabriek. Het is een overzichtelijke website waar u snel eenvoudig vakanties kunt boeken. U kunt rekenen op een heerlijke vakantie. Hoe werkt het?

Om een vliegticket te boeken bij de Vliegfabriek gaat u als volgt te werk. Ga naar de website en maak bij 'zoek en boek' een keuze tussen:

  • Vliegtickets
  • Hotels
  • Transfer
  • Combi-tickets
  • Vakanties (vlucht & hotel)
  • Excursies

U kunt uw keuze eenvoudig aanvinken. Vul vervolgens de plaats in van waaruit u wilt vertrekken, bijvoorbeeld Amsterdam, en de plaats van bestemming, bijvoorbeeld Spanje. Ook geeft u de plaatsnaam op van de plek waar u in het land naartoe wilt, bijvoorbeeld Madrid. Voorts vult u de datums in waarop u vertrekken wilt en weer thuiskomen, en met hoeveel personen u vliegen wilt. Daarna klikt u op zoeken. Er verschijnt een overzicht van mogelijkheden om goedkoop de vliegreis te boeken.

WjPYmm

Met de vliegreis van uw dromen, lekker op vakantie!

Combi-tickets boeken

Combi-tickets winnen aan populariteit, maar wat zijn het eigenlijk? Met een combi-tickets combineert u verschillende reisdoelen in een. U stopt onderweg en verblijft enkele dagen op een bepaalde bestemming, voordat u weer verder vliegt. Ideaal voor iedereen die meer van de wereld wil zien. U maakt onderweg een stopover. U boekt dus geen rechtstreekse vlucht want u stopt onderweg. Het is niet alleen enorm leuk om op die manier te reizen, het is vaak nog goedkoper dan een rechtstreekse vlucht ook. U combineert een aantal bestemmingen via een ticket. U kunt ook 2 extra bestemmingen bezoeken, als u op zowel de heenreis als de terugreis, een stopover maakt.

Populaire combinatietickets, stopover tickets

  • Amsterdam - Hong Kong (stopover) - Sydney - Bangkok (stopover) - Amsterdam
  • Amsterdam - Miami of Los Angeles met gratis stopover in New York
  • Amsterdam - Los Angeles (stopover) - Las Vegas - New York (stopover) - Amsterdam
  • Amsterdam - Bangkok (stopover) - Sydney - Kuala Lumpur (stopover) - Amsterdam