Vijfeuromarkt.nl, goedkope klussen doen of laten doen?

Soms kom je op internet websites tegen waar je een beetje verslaafd aan raakt. Websites waar je gaat kijken en denkt: 'Wat is dit enorm leuk.' Je hart gaat wat sneller kloppen, en je gaat steeds terug om te kijken of er nog iets nieuws bijgekomen is. Dat is ook het geval met vijfeuromarkt.nl. Een online markt waar iedereen klusjes en spullen kan aanbieden voor slechts vijf euro. Je kunt er als bezoeker dus klussen kopen voor dat bedrag, maar je kunt ook zelf je klussen/spullen of diensten aanbieden. Hoe werkt het?

Je hebt een klus nodig en denkt: 'Waar kan ik dat nou eens goedkoop laten doen?'
Bij vijfeuromarkt.nl worden allerlei verschillende zaken voor maar vijf euro per klus, aangeboden. In de volgende categorie├źn:

  • Adult 18+
  • Adverteren
  • Cadeaus
  • Games
  • Grafisch
  • Grappig & Bizar
  • Muziek & Audio
  • Overig
  • Programmeren
  • Promotie
  • Schrijven
  • Social Marketing
  • Technologie
  • Tips & Advies
  • Video

Klusje zoeken?

Ook kan je zelf om de uitvoering van klussen verzoeken. Of je kunt naar spullen zoeken. Direct links onderaan de categorie├źn op de homepage van de website staat namelijk een groen vlak met een ruimte waar je kunt invullen waar je naar op zoek bent. Uiteraard zoek je dan iemand die maar vijf euro zal rekenen. Om wat voor type klussen gaat het zoal?

Wat zou jij doen voor vijf euro?

De leus van vijfeuromarkt.nl is 'Wat zou jij doen voor vijf euro?' Mensen blijken bereid om allerlei verschillende soorten klussen te doen voor dat bedrag. Er komen dagelijks nieuwe klussen bij. Veel geplaatste aanbiedingen zijn erg leuk om te lezen. Een groot deel van de aanbiedingen zijn digitaal. Zoals mensen die je een eBook zullen sturen, of mensen die je na betaling een levensverhaal, een logo of een banner opsturen. Daarnaast zijn er ook veel aanbiedingen voor promotiemogelijkheden, zoals bijvoorbeeld (dit is zomaar een greep uit de vele aanbiedingen en mogelijkheden):

  • tweets voor je plaatsen
  • facebook likes in grote aantallen
  • tips om meer facebook followers te krijgen
  • artikelen schrijven
  • advertentiemogelijkheden
  • Mensen die promotiefilmpjes voor je kunnen maken
  • Websites/pagina's bouwen voor 5,-
  • Seo technieken leren
  • en zo meer

De lijst is eindeloos. Naast gangbare aanbiedingen, zijn er ook ludieke aanbiedingen. Zo kan je via vijfeuromarkt.nl zelfs een bodyguard inhuren voor 5,- per uur. (Best wel chic als je eens naar een party wilt gaan met een sterke beveiligingsman aan je arm). Of je kunt een ring laten maken met een letter erop van het spel scrabble. Maar ook kan je er 3D kerstkaarten laten maken, gedichten voor je laten schrijven, spullen kopen, of een online gitaarles kopen. Je kunt het zo gek niet verzinnen of je kunt het aanbieden of kopen via vijfeuromarkt.nl

Beoordeling

De site ziet er levendig uit, is overzichtelijk, en eenvoudig in het gebruik. Verder is deze website gewoon een echte aanrader. Nergens krijg je klusjes zo goedkoop, en het is ook spannend om er regelmatig rond te kijken. Je verveelt je geen moment. Als je zelf wat wilt verdienen en je kunt iets, dan is vijfeuromarkt.nl een uitkomst om op deze manier wat (bij) te verdienen. Als je een klus verkoopt gaat er een euro naar de eigenaars van de site.

Nadelen?

Ik zie maar een klein nadeel. De site is wel enigszins verslavend.