Vevina tegen huid op huid contact

Huid die over huid schuurt wordt rood en gaat stuk. Het worden een soort brandplekken. Er zijn verschillende manieren om het probleem tegen te gaan, veelal met zalfjes of poedertjes. Er is echter een speciale crème ontwikkelt die tegen dit probleem helpt. Vevina crème maakt de huid weer zijdezacht en voorkomt het pijnlijke schuren, bijvoorbeeld tussen de dijbenen en de rode pijnlijke plekken onder de borsten.

In alle huidplooien kunnen pijnlijke plekken op de huid ontstaan wegens wrijving, maar ook op andere plaatsen waar de huid steeds over huid schuurt. Als u niet te maken heeft met Psoriasis en u weet zeker dat het huidsmetten is, dan kunt u gebruik maken van de genoemde crème.

Rode plekken op de huid?

Rode pijnlijke plekken op de huid die ontstaan door het schuren van huid op huid, kunnen zeer veel last veroorzaken. Mensen met overgewicht hebben hier vaker last van dan mensen met een gezond gewicht. U kunt Vevina crème online bestellen, klik hier voor meer info: Vevina Crème Online bestellen

Psoriasis?

Psoriasis is een heel andere huidaandoening. de huid wordt sneller afgetsoten, plaatselijk, waardoor pijnlijke en jeukende plekken op de huid kunnen ontstaan. De rode plekken kunnen ook branderig aanvoelen, bijvoorbeeld bij psoriasis Vulgaris, waarbij er voornamelijk in de huidplooien psoriasis ontwikkelt. Lees meer over de behandeling van Psoriasis uit ervaring van een Psoriasispatiënt bij: Is Psoriasis te genezen?

Smetplekken of psoriasis vulgaris?

Heeft u te maken met smetplekken of psoriasis vulgaris? Kenmerken van psoriasis vulgaris zijn:
rode plekken in huidplooien zoals oksels, onder de borsten, in de liezen, in de plooi bij het stuitbeen. De plekken zijn rood en branderig, soms licht jeukend. Als je er aan wrijft komt er huid los, te vergelijken met de huid geweekt na een lang bad wat je zo af kunt rollen. De plek die achter blijft is vurig rood en branderig. De psoriasis in de plooi van het stuitbeen laat meestal een scherpe rode lijn zien, diep in de plooi. De huid kan pijn doen, branden, rood zijn, korrelig zijn bij wrijven omdat de afgestoten huidcellen dan loslaten.