Verliefd op je ex, wat nu?

Oude liefde roest niet. Je ziet je ex weer en je wordt opnieuw verliefd op je ex. Of andersom, je ex wordt verliefd op jou. Herinneringen bloeien op, intieme momenten passeren je geestesoog, je weet het zeker, je houdt nog steeds van je ex. Wat moet je doen?

Liefde is een energie die soms nooit helemaal tot rust komt. Oude liefde kan nog gevoelens oproepen. begrijpelijk, want je hebt samen mooie romantische en intensieve herinneringen. Vooral de herinneringen aan de goede tijd bloeit op en maken romantische gevoelens los. Maar wat als je weer helemaal verliefd wordt op je ex? De methodes:

Weer verliefd op je ex

Als je weer verliefd wordt op je ex betekent dit misschien ook dat de liefde nooit helemaal tot rust is gekomen. Ergens in je persoon smeulde het vlammetje misschien nog na. Of je dacht dat je er allang overheen was maar nu je je ex weer gezien hebt of gesproken, blijk je hem of haar nog steeds enorm leuk te vinden. Dit kan verwarrend zijn, maar aan de andere kant is het gewoon begrijpelijk dat je ex bepaalde gevoelens bij je oproept, je hebt immers een speciale band met die persoon gehad en het is niet eenvoudig om je ex los te zien van die intieme persoonlijke momenten die jullie ooit deelden. Als je ex echt nog veel voor je betekent kun je je ex proberen terug te winnen met de methodes:

Als je verder wilt zonder je ex, koester dan de mooie herinneringen maar blijf er niet aan vastkleven. Het leven bestaat voor een groot deel uit herinneringen, maar wordt gemaakt in het hier en nu. Als je al een nieuwe relatie hebt laat het verleden dan voor wat het is en richt je liever op je huidige relatie.

TYeebJ