Vegetarische recepten

Vegetarisch eten is voor steeds meer mensen een keuze. Vegetarisch eten houdt in dat u geen vlees eet. U eet dus geen dode dieren. Als u wel vis eet, bent u dus geen vegetariër maar een omnivoor. Iemand die geen dode dieren eet, maar alleen planten en zuivelproducten, is een vegetariër.

Zoekt u echte vegetarische recepten, dus recepten waarin geen dode dieren voorkomen, dan bent u bij dit artikel aan het goede adres. Vegetarische recepten. Het is nog niet eenvoudig om echt lekkere vegetarische recepten te vinden. Ten eerste wil ik u attent maken op het bestaan van Groene Smoothies, een heerlijke receptenboek boordevol recepten voor groene smoothies. Allemaal gezond en lekker, en volledig vegetarisch. Lekker als tussendoortje of een goede start van de dag, en afsluiting van de avond.

Vegetarische curry recept

Vegetarische receptenboeken

Vegetarische receptenboeken kunt u vinden bij: Bol.com Zoek op de website naar het woord: vegetarisch
Een hele reeks boeken zal vervolgens voor u in de lijst verschijnen. Receptenboeken voor vegetarisch eten zijn essentieel omdat u dan niet bezorgd hoeft te zijn dat het voedsel onevenwichtig is, zoals bijvoorbeeld voor kinderen in de groei, belangrijk is.

Vegetarisch eten, is dat wel gezond?

Als u vegetarisch wilt eten kunt u heel goed gezond eten. Proteïnen zitten niet alleen in vlees, maar ook in allerlei andere producten zoals bijvoorbeeld in eieren.