Vakantieveilingen, ideaal voor betaalbare vakanties

Een vakantie kopen via een veiling, dat kan. Dagelijks worden er vakanties aangeboden op de online veiling van Vakantieveilingen.nl. U ziet bij elke aanbieding wanneer de veiling sluit. Biedt vlak voor de sluiting en win een goedkope vakantie van uitstekende kwaliteit. Win op deze manier de Hotelbon, een midweekje weg, weekendjes weg, beauty arrangementen of volledige vakanties via de veiling. Ideaal! waar moet u beginnen?

Bieden via vakantieveilingen?

Vakantieveilingen.nl biedt vakanties voor u en uw gezin, of een heerlijk weekend weg in een Hotel, tegen de laagste prijs. Er zijn ook diners te winnen, of bezoekjes aan pretparken. U bepaalt zelf hoeveel u betaalt, want op de veiling kunt u voor weinig geld een super vakantie winnen. U moet wel weten hoe u moet bieden. En hoe meer bieders er al geboden hebben, hoe grote de kans dat de prijs op het laatst hoger op gaat lopen. Te vroeg bieden is altijd af te raden, daarmee drijft de prijs alleen maar onnodig omhoog. Voordat u gaat bieden is het belangrijk eerst goed e voorwaarden van de aanbieding te lezen.

  • Komen er extra kosten bij?
  • Wanneer is de vakantieperiode?
  • Als u op een campingaanbieding biedt, zit er dan ook de reis bij in?

Het bieden is wel erg leuk, maar ook moet u oppassen niet te veel te bieden, of te vaak. Bij elke gewonnen veiling komen nog wat kosten bij, en het is verstandig om voordat je gaat bieden te lezen welke bijkomende kosten het zijn, want soms zijn die hoger dan je verwacht. Vooral bij vakanties kunnen toeristenbelasting en schoonmaakkosten zitten, de schoonmaakkosten zijn soms wel erg hoog. Ook betaal je een klein percentage aan Vakantieveilingen zelf.

Vakantieveilingen, leuk en goedkoop?

Het is leuk, en het bieden is spannend en lekker goedkoop. Soms kan de prijs tegenvallen/maak eens een account aan en zoek een fijne vakantie uit. Meedoen en bieden is gratis, alleen als u de veiling wint betaald u de overeengekomen kosten. Deze zijn meestal laag.