Tweetdeck downloaden

Tweetdeck Twitterclient is software voor Twitter met als doel om overzicht te houden over je twitteraccount(s), over de followers die jou volgen en over tweets. Tweetdeck is gratis en handig, en je kunt er een aantal zaken mee regelen. Op het desktop van je computer kan je je twitter berichten bijhouden en je hebt de optie om je followers in groepen onder te brengen. Tweetdeck maakt gebruik van Adobe Air.

Met Tweetdeck kan je ook de trends zien op Twitter, dat zijn de onderwerpen die op dat moment populair zijn. Ook kan je snel replies (reacties op je berichten) bekijken. Tweetdfeck is gratis dus heeft ook zo zijn beperkingen. Als je uitgebreid gebruik wilt maken van twitter en veel opties tot uw beschikking wilt hebben om bijvoorbeeld automatisch te twitteren, automatisch te followen en te unfollowen (als mensen u niet terug volgen), dan kan je beter eens kijken naar het best beoordeelde softwareprogramma voor Twitter, genaamd: Tweetadder (vooral geschikt als je Twitter zakelijk gebruikt en als je geld wilt verdienen via het Twitteren en/of als je veel followers wilt).

Tweetdeck downloaden

Tweetdeck downloaden is eenvoudig. Surf naar de pagina van Tweetdeck.com De software werkt op:

  • Windows
  • Apple
  • Linux

Tweetdeck is snel te downloaden. Het heeft ook een app voor de iPhone.