TV op je PC?

Wil jij TV op je PC? Als je TV houdt en graag via de computer kijkt, is TV op je computer een heel goede keus. TV op je PC bekijken is goedkoop. Het kost je misschien een paar euro per maand. Een TV heb je niet meer nodig en ook verbruik je veel minder stroom. Er zitten dus alleen maar voordelen aan TV kijken op je computer. Hoe werkt het?

Iedereen kan TV kijken op een PC of laptop. Zenders die je ook via de gewone televisie ontvangt, ontvang je met TV op je PC. Daarom stappen steeds meer mensen over. Maar dat niet alleen. Je kunt nog duizenden zenders meer ontvangen. En op de PC TV kijken, bespaart veel kosten. Het is zelfs spotgoedkoop en zit nooit meer aan maandelijkste kosten vast. Of je nou wilt kijken naar films, series, sportwedstrijden, documentaires, nieuwsberichten, actualiteiten, kinderprogramma's, bekende TV kanalen…TV is geliefd. Je kunt het allemaal ontvangen via de PC, en daarnaast heb je nog toegang tot vele extra zenders en kanalen.

TV op je PC, hoe doe je dat?

Het installeren is zeer eenvoudig. Er wordt je stap voor stap uitgelegd hoe je het programma op je computer installeert/download. Iedereen kan het. Het vergt geen speciale kennis en het vergt geen installateur. Het enige wat je nodig hebt is een computer en een internetaansluiting. Na enkele minuten is het installeren klaar en kan je beginnen te genieten van de vele zenders en programma's. Tv op je PC is niet voor niets zo populair.

Download direct TV Digitaal, op je PC.

TV kijken op je laptop of computer?

Dat is iets wat je zelf bepalen moet. Het voordeel van een laptop is dat je hem gemakkelijker verplaatsen kunt. Een PC heeft vaker een wat groter beeld. De oude computers, zoals voor de grap op de foto is afgebeeld, hebben wel een erg klein scherm. Moderne PC's hebben echter een prachtig beeldscherm.

Wat krijg je?

  • Je krijgt meer dan 2.500 zenders, series en films.
  • Life voetbal uitzendingen
  • Adult films (erotiek), 10 zenders (activeren/deacitiveren is goed geregeld)
  • Altijd tegang tot pachtige TV series, honderden speelfilms extra
  • Je hebt geen speciale aansluitingen of extra hardware nodig.
  • Installeren gaat vanzelf en instellen is niet nodig.
  • De ontvangst staat helemaal los van digitale TV Aanbieders zoals KPN of UPC.
  • Je hoeft geen maandelijkse kosten te betalen.
  • Je kunt direct TV kijken op je PC
  • Inbegrepen zijn: meer dan 75 Nederlandse zenders, Sport zenders, Muziek zenders, Nieuws zenders in meer dan 30 talen, Jeugzenders en kinderprogramma's (zoals bijvoorbeeld Nickelodeon), ook ontvang je Cultura TV, Baby TV, Humor TV, erotische films, en krijg je toegang tot een filmdatabase met honderden films die dagelijks worden aangevuld met meer titels, series zoals: CSI, LOST, The Wire, Southpark, NUMB3RS, The Shield, Prison Break, The Simpons, The Sopranos, The West Wing, Battlestar Galactica, enzovoorts.

Voordelen TV op je computer

De voordelen van TV op je PC zijn overduidelijk. TV kijken op je PC is stukken goedkoper en je hebt veel meer extra's, zoals films en seriues en voetbal. Televisie op je PC schaf je eenmalig aan en je kunt onbeperkt TV kijken, terwijl je voor gewone televisie maandelijks veel geld betalen moet aan abonnementskosten. PC beeldschermen zijn tegenwoordig zo mooi, zo vlak, zo leker om naar te kijken, en vaak ook groot, dus het beeld doet echt niet onder voor het beeld van een gemiddelde TV. Je hoeft dus ook geen nieuwe TV's meer aan te schaffen. Je kunt je PC zo draaien dat je comfortabel op de bank TV op je computer kunt bekijken.