TomTom navigatie systeem voor in de auto kopen?

TomTom navigatie is zeer populair. Nu ook voor de iPhone te verkrijgen, trouwens. TomTom is een routeplanner die u onderweg de weg wijst, door middel van een stem. U hoeft geen kaart meer te lezen. U voert eenvoudig het adres in waar u zijn moet, en TomTom wijst u met een duidelijke stem stap voor stap de weg, met duidelijke instructies, straatnamen, afslagen, enzovoorts.

De TomTom is populair en werkelijk ideaal voor elke chauffeur. Nooit meer de weg zoeken, nooit meer verdwalen, nooit meer verkeerd rijden, en geen ruzie meer onderweg over het lezen van een wegenkaart. Tomtom doet het allemaal voor u en stippelt duidelijk elke route uit, geeft aan welke kant u op moet, hoe u files moet omzeilen en waar flitspalen staan.

Tomtom kopen

U kunt deze vorm van navigatie momenteel heel betaalbaar kopen bij: Neckermann, als u op de site van Neckermann naar het woord: Navigatie zoekt.

Verdwalen is ineens heel klein geworden. Tomtom doet het op alle fronten goed, ook op de beurs zijn de resultaten zeer goed. Begrijpelijk, want iedereen wil er een. Een auto kan niet meer zonder.

Navigatie voor iPhone

Tomtom is er nu ook voor de iPhone. Een fantastische combinatie.

  • Accessoires voor navigatiesysteem, 'Car Kit voor iPhone'
  • Navigatiesysteem, 'Urban Rider Europe'
  • Navigatiesysteem, VIA 120 Europe Traffic'
  • Navigatie, Start Europe Black
  • Overige

TomTom stemmen

Het is een navigatiesysteem waarmee u in vele landen de weg kunt vinden. Vanaf huis tot aan uw bestemming. De stemmen die u voor het apparaat kunt instellen zijn helder en duidelijk, in Nederlands of eventueel een andere taal, als u dat wilt.

In welke landen kunt u Tomtom gebruiken?

Het is te gebruiken in alle Europese landen. Via Europe Traffic bijvoorbeeld in Andorra, België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Groot-Brittannië, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Russische federatie, San Marino, Zweden, Zwitserland, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije, Hongarije, Vaticaanstad en de hoofdwegen van Albanië, Bosnië-Herzegovina, Macedonië, Moldau, Montenegro, Roemenië, Servië, Oekraïne en Wit-Rusland.

Files omzeilen en flitspalen weergeven

Tomtom gaat files uit de weg en manoeuvreert u handig via een andere route naar uw bestemming. Ook adviseert de navigatie u over snelheid en rijstroken. U kunt gebruik maken van Bluetooth en Text-To-Speech. Ideaal voor veilig autorijden en telefoneren. Door middel van ruim 100 commando's wordt de TomTom met uw stem bediend. Ook kunnen flitspalen op de Tomtom worden aangegeven.