Thuiswerk of geld verdienen via internet, hoe lukt het?

Geld verdienen met internet is geen sprookje, ik heb het namelijk zelf ontdekt. Dat online geld verdienen makkelijker is dan de meeste mensen denken, kunt u ontdekken door te leren hoe u het aan moet pakken. Het zijn feitelijk eenvoudige wegen die naar Rome leiden, en het zijn veel wegen. Er is dus op veel manieren geld te verdienen met internet. De aanpak is van essentieel belang maar werkelijk niet moeilijk om te leren.

Neem bijvoorbeeld het fenomeen affiliate. Weet u wat dat is? Het is een heel eenvoudige manier om geld te verdienen. Hoe? U schrijft bijvoorbeeld een tekst, bijvoorbeeld artikelen bij Artikelwebsite.nl, of uw eigen website, uw weblog of in een e-mail of twitter, en u stuurt de link van een product in de tekst mee. U plaatst die link dus in de tekst. De link heeft natuurlijk een relatie met uw tekst. Voorbeeld: u schrijft een artikel over een vakantie, en u stuurt een link mee van een reisbureau. Die link heeft u verkregen via uw account bij een affiliate netwerk. Als bezoekers uw artikel lezen en via die link een reis boeken, verdient u daar een commissie mee. Dat is in de kern affiliate marketing. Affiliate netwerken hebben duizenden adverteerders in hun bestand die u graag een commissie geven als u hun links opneemt in uw artikelen. Begrijpt u het principe?

Artikelen promoten

Met behulp van Twitter, Hyves, een weblog of website kunt u duizenden mensen bereiken. Alle links die u op die manier onder de aandacht van mensen brengt, kunnen u geld opleveren. Mensen bezoeken de site achter de link en gaan bijvoorbeeld shoppen, iets boeken, of iets bestellen. U ontvangt commissies over de aankopen. Een fantastisch affiliate netwerk is bijvoorbeeld: Daisycon (gratis deelname) (dit is een aanrader voor iedereen die een nette website heeft of een goed lopend weblog/blog!). Er zijn nog veel meer affiliatie netwerken waar vele bedrijven bij aangesloten zijn, bijvoorbeeld:

  • PayPro
  • Tradetracker
  • Tradedoubler
  • Trendvertise
  • Zanox
  • overige

Geld verdienen op andere manieren

Internet Guru's die erg bedreven zijn in geld verdienen schrijven eBooks of geven videocursussen om u te leren geld verdienen op internet. Als u binnen korte tijd geld wilt gaan verdienen met internet en als u er naar uitziet om uw eigen onderneming via internet op te bouwen, is dit boek absoluut iets voor u: Winst.nl - Internet Marketing Geheimen Onthuld Ook als u een eigen bedrijf heeft maar niet tevreden bent over de verkoop, of als u de verkoop wilt vergroten, dan is dit boek een geweldige ondersteuning. Stap voor stap ontdekt u hoe u geld kunnen verdienen met internet.

eBooks schrijven

Als u zelf eBooks gaat schrijven kunt u deze verkopen via PayPro. Een goed eBook levert veel geld op. Een eBook hoeft geen roman te zijn, het kan ook een boek zijn wat over uw hobby gaat of over een ander onderwerp waar u veel vanaf weet. Een ander leuk voordeel aan eBooks is dat het niet zo heel lang hoeft te zijn. Veel eBooks die prima verkopen zijn 30 pagina's lang, soms korter, soms langer.