Thuis studie, HAVO, VMBO of VWO certificaten halen?

VMBO, HAVO, VWO, je kunt je studie definitief afmaken door thuis studie te volgen bij de NHA opleidingen. Ook voor een of slechts enkele vakken kan je op deze manier alsnog slagen voor je diploma. Het is ideaal om te studeren in je eigen tempo, je lessen online in te sturen en te overleggen met je docenten van de opleiding.

Steeds meer mensen kiezen voor de NHA opleidingen. Dit instituut biedt ontelbare cursussen maar ook volledige opleidingen. Jongeren kunnen op deze wijze alsnog hun schooldiploma's behalen, ouderen kunnen dit ook.

Staatsdiploma

Thuis studeren om een officieel erkend staatsdiploma te behalen, is de manier om een diploma te behalen. Het kan bijvoorbeeld een VMBO, HAVO of VWO diploma zijn. Er kan gekozen worden voor het behalen van een of meer ontbrekende vakken, maar ook voor de gehele opleiding. De cursussen en opleidingen van dit instituut staan voor betrouwbaar, betaalbaar en erg goed. Momenteel krijg je een gratis eReader bij elke cursus of opleiding cadeau, om het studeren nog leuker te maken.

mYqWzi

Thuis studie is populair

Docenten

De docenten zijn erkende docenten die uiteraard bevoegd zijn om het werk te onderwijzen, te begeleiden en om het huiswerk te beoordelen. Je krijgt een privé docent. Het werk wordt digitaal, dus per internet ingezonden en de docent staat tot je beschikking voor hulp en het beantwoorden van vragen.

De goedkoopste opleidingen!

Nergens zijn de opleidingen en cursussen zo betaalbaar en zo uitgebreid als de veel geprezen NHA opleidingen

Nieuwe stijl

De opleiding worden aangeboden in nieuwe stijl. Ook een leuke bijkomstigheid: je kan elke dag van het jaar beginnen, je hoeft dus niet te wachten tot een nieuw schooljaar begint. Dit is een ideale manier om alsnog een diploma te behalen of af te maken. De opleidingen van dit instituut zijn erkend door de minister van onderwijs, cultuur en wetenschappen. Het diploma wat behaald wordt is het officiële staatsexamen. Stap in of elk willekeurig niveau, studeer in je eigen tempo.

Studeren naast je werk?

Deze opleidingen zijn prima te combineren met een ban. Omdat je zelf het tempo bepalen mag. Steeds meer mensen kiezen ervoor om hun diploma alsnog te behalen of om de vakken die ze niet behaald hebben, alsnog op deze manier af te ronden.

Leuke cursus?

Naast opleidingen verzorgt de NHA ook honderden cursussen waar je veel van kunt leren of waarmee je gewoon lekker mee aan de gang kunt. Op die manier kan je je hobby's verdiepen, je kennis vergroten en ook je vaardigheden verruimen om op die manier je ervaringsgebied te verbreden.