Superverbrander methode, top!

Calorieën verbranden. Vet verbranden en afvallen. Een van de top e-boeken bij PayPro is de Superverbrander methode om snel lichaamsvet te verbranden, blijvend af te vallen, op gewicht te blijven, fit te worden… Een van de meest populaire diëten op dit moment is trouwens het Vitadis slanker leven Plan.

De Superverbrander Methode is weer heel wat anders. Het is een 4 fasen programma om blijvend een gezond en slank lichaam te krijgen, in zo'n kort mogelijke periode. De methode is direct te downloaden en toe te passen, met behulp van filmpjes op uw computer. Persoonlijke trainer Jesse van der Velde is een bekendheid in Nederland aan het worden. Reeds duizenden mensen heeft hij van hun (al dan niet ernstige) overgewicht afgeholpen, juiste voedingsadviezen met hen gedeeld waarbij u kennis krijgt over eten waardoor hormonen waarvan u dik wordt, gestimuleerd worden, en kennis over wat u juist wel mag doen en hebben. Het doel van deze persoonlijke trainer en schrijver van de Superverbrander methode is om u aan en slank maar ook gezond lichaam te helpen. Het is dus vooral een methode om je in te spannen in je huiskamer.

Snel afvallen, gezond afvallen. Op naar een slank en gezond lijf

De superverbrandermethode omvat 4 fasen om snel Kcal en vet te verbranden. Bij deze methode leert u ook welk voedsel ervoor zorgt dat u insuline aanmaakt en aankomt, en welk voedsel u vrijwel onbeperkt mag eten. Ook het stresshormoon cortisol zorgt dat mensen dik worden, en ook daar houdt de methode rekening mee. Het is een totaalplan om af te vallen en vet te verbranden en om blijvend slank te blijven. Een bestseller. Het product is erg populair bij mensen die echt een slank lichaam willen krijgen en die echt calorieën willen verbranden.

afvallen.gif

Met uw persoonlijke trainer Jesse van der Velde, werkt u (thuis!) niet alleen naar een slank lichaam toe, maar ook naar een gezond lichaam

Snel afvallen, gezond afvallen, vet verbranden

Kunt u met de Superverbrander Methode echt lekker veel afvallen? Absoluut. Is dat gemakkelijk? Dit is een vraag om goed over na te denken. Afvallen is net zo moeilijk als u het zelf maakt. De essentie van afvallen en gezonder leven is eigenlijk vrij simpel, eet gezonder, beweeg meer. Voor mensen met veel overgewicht is spiertraining essentieel. Waarom is het dan toch voor veel mensen zo moeilijk om blijvend af te vallen? Volgens auteur de Super Verbrander Methode heeft het te maken met de verkeerde voeding. Hij leert zijn cliënten welk voedsel ze onbeperkt mogen eten en welk voedsel ze met mate mogen eten. Weinig ieuws onder de zon dus. Er komt natuurlijk nog veel meer bij kijken maar het succes van deze methode zit hem in de motivatie in combinatie met de juiste kennis. Lees meer als u interesse heeft in het verbranden van calorieën: De Superverbrander Methode Verwacht echter niet dat er een wonder gaat gebeuren. U moet het zelf doen.