Speelgoed trends en het leukste speelgoed voor Sinterklaas en kerstmis

Sinterklaas cadeautjes, kerstmis of verjaardagen, voor kinderen cadeautjes kopen voor de feestdagen is een feest op zich . Maar wat zijn de trends op dit moment? Nintendo 3DS, K'Nex, Lego, PlayMobil, en natuurlijk augmented reality boeken. Bij Bol.com wordt steeds meer speelgoed verkocht.

Lego en Knexx

Lego en Knexx is nog steeds zeer populair speelgoed. Ook games zijn nog steeds superleuk om te geven en te krijgen. Nintendo 3DS is tevens een enorme rage. Het speelgoed wordt per post bij u thuisbezorgd. Lego en Play Mobil zijn tijdloos en zeer populair. Welk speelgoed is helemaal hip en voor welke leeftijd is het geschikt? Wat zijn de leukste cadeautjes?

  • Bart Smit online Zoek naar Lego Constructie Toppers
  • Bart Smit online Zoek naar PlayMobil of zoek daar Nintendo DS
  • K'nex
  • Augmented reality boek mag echt niet ontbreken, wat een prachtige uitvinding

Augmented reality in speelgoed en boeken

Jolina Ballerina is een balletpop van Zapf Creation. De pop leert het meisje balletdansen, door middel een bijgeleverde DVD kunnen kind en pop samen balletles nemen. Deze pop kan heel precies bewogen worden. Spelenderwijs leert het kind kennismaken met de grondbeginselen van ballet. Deze prachtige pop is 34 centimeter hoog, ze heeft 14 beweegbare gewrichten waardoor ze all poses van ballerina's aan kan nemen. Ze draagt mooie balletkleren en er zijn verschillende accessoires te krijgen om deze balletdanseres nog verder uit te breiden. Een ode aan de balletkunst. Enorm populair en een must have voor elk meisje van 8 tot 12 jaar. Er zijn ook Jolin'a Ballerina's van 38 hoog, dan draagt zij rolschaatsen.

Balletles met Jolina Ballerina

Wil uw dochtertje graag op balletles of is ze helemaal dol op ballet? Laat haar eerst kennismaken met de wereld van ballet, met behulp van haar nieuwe pop, Jolina Ballerina. De pop zelfs kan alle houdingen van echte ballerina's aannemen. Tja, een geweldig leuke pop, en enerzijds lekker nostalgisch zo'n mooie pop met lang haar, en anderzijds modern tegelijkertijd. De pop blijft een uniek stukje speelgoed, en deze pop past helemaal bij de dromen van deze tijd. Leerzaam, sprookjesachtig, fantasierijk en fantastisch. Aanrader!

Zhu Zhu pets, hamsters

Ook een zeer leuke trend op speelgoed gebied is de Zhu Zhu hamsterpets. Dit zijn mechanische hamsters die 'denken' kunnen. Lees er meer over: Zhu Zhu Hamsters, bijzonderheden.
Zhu Zhu hamsters zijn voor de kleineren, een groot succes. Lego Star Wars voor jongens, is een van de vele Lego trends. Meisjes, jongens, Sinterklaas maakt ze blij met dit mooie speelgoed:

Lego

De populariteit van Lego zal blijven. Het is prachtig kinderspeelgoed met onbegrensde mogelijkheden. Momenteel is voor jongens de Lego Star wars erg populair. Het zijn bouwpakketten van voertuigen uit Star Wars. Neem een kijkje: Lego Star Wars.