Spaanse Zinnen! Spaans leren spreken?

Spaanse zinnen zijn handig voor snelle communicatie in Spanje. Het gaat dan vooral om de meest gebruikelijke teksten zodat u een klein beetje Spaans kunt spreken, bijvoorbeeld als u op vakantie gaat. Veel voorkomende zinnen die u nodig heeft in Spanje hebben te maken met dagelijks taalgebruik. Hoe wenst u iemand goedemorgen, hoe besteld u boodschappen, hoe vraagt u om iets te eten? Aan dergelijke Spaanse zinnen besteden we in dit artikel aandacht, zodat u op vakantie enkele zinnen Spaans kunt spreken.

Als u naar Spanje op vakantie gaat is het heel handig om wat Spaans te spreken. De meeste Spanjaarden spreken voornamelijk Spaans en hooguit wat Engels. Spaans is een taal die niet veel op Nederlands lijkt, maar Nederlanders pikken de taal wel snel op. Daarom is het dan ook een zeer geliefde keus om een complete cursus Spaans leren spreken te volgen. U leert dan echt Spaans spreken en de taal zeer goed kennen en toepassen. Dit is sterk aan te bevelen aan mensen die de Spaanse taal onder de knie willen krijgen, en voor mensen die vaker naar Spanje gaan. Wilt u echter alleen wat Spaanse zinnen kennen, dan heeft u een prima start met onderstaande informatie.

Spaanse zinnen om de weg te vragen

Is dit de weg naar…? - ¿Es ésta la carretera de …?

In dit filmpje leert u Spaanse zinnen om elkaar te begroeten. Er is geen geluid maar u mag de Spaanse zinnen hardop uitspreken.

Iemands naam vragen en vragen waar iemand naartoe gaat

Tot 20 tellen in het Spaans

Spaans leren

Wilt u Spaans leren spreken zodat u echt kunt leren communiceren in Spanje, begin dan gewoon aan een goede cursus. Spaans is niet zo moeilijk als het lijkt en u kunt heel snel behoorlijk goed Spaans kunnen spreken. Het blijft ook goed in het geheugen hangen. Spaans wordt wereldwijd enorm veel gesproken, en na Engels is het de tweede wereldtaal. Het wordt gesproken in vele landen ter wereld. Ook is deze taal handig voor zakelijke contacten. Voor iedereen die geniet van Spanje als vakantieland, is de kennis van de taal een enorme voorsprong. Koffie bestellen, eten bestellen, de weg vragen, iemand begroeten, een babbeltje maken… dat alles heeft u snel onder de knie als u de Easy Learning System cursus: Spaans leren spreken volgt. Deze cursus is een bestseller, mede omdat het erop gericht is om heel snel, en goed Spaans te kleren spreken. Natuurlijk leert u de taal niet alleen spreken, maar ook begrijpen. U ontvangt bij deze cursus ook een discman met CD's, en een gratis vertaalcomputer, zodat u overal kunt leren en Spaans kunt toepassen. Deze cursus is een absolute aanrader!