Spaans. Wilt u Spaans leren spreken?

Spaans is een heerlijke taal en niet moeilijk om te leren, als u het goede cursusmateriaal gebruikt. Veel mensen kiezen voor een vakantie in Spanje. Als u regelmatig in Spanje komt is het enorm leuk als u de Spaanse taal kunt spreken. En heel erg moeilijk is Spaans leren voor ons niet.

Spaans is een levendige taal, die wereldwijd veel gesproken wordt. Spaans leren is niet al te moeilijk. Als u van Spanje als vakantieland houdt, dan is Spaans leren spreken een enorm voordeel. De taal spreken is niet alleen leuk en handig, maar het ook wel een beetje cool als je Spaans kunt spreken.

Spaans voor dagelijkse omgangsvormen komen aan bod in de cursus Spaans leren, te vinden via de NHA Homepage van het erkende opleidingsinstituut NHA. Als u deze cursus gevolgd heeft kunt u een aardig mondje Spaans spreken en u kunt met Spanjaarden communiceren. Spaans is na het Engels, de tweede wereldtaal. Dat komt omdat Spaans in zeer veel werelddelen gesproken wordt, bijvoorbeeld in Zuid-Amerika en Midden-Amerika. Als u dus besluit om Spaans te gaan leren spreken, dan is het dus niet alleen een goede keuze vanwege de communicatie tijdens uw zomervakanties in Spanje. Het Spaans kan u ook op andere vakanties goed van pas komen, maar uiteraard ook voor zakelijke doeleinden. Veel landen voeren handel met Spanje en ook Nederlandse bedrijven hebben zakelijk contact met Spaanse bedrijven.

vOyDfv

Ook als u mensen in Spanje ontmoet is het geweldig om zelf Spaans te kunnen spreken

In Spanje gaan wonen of overwinteren?

Heeft u plannen om in Spanje een appartement te kopen, er te gaan wonen of er te gaan overwinteren? Ook dan is deze cursus bij uitstek geschikt voor u. Denk niet dat het heel erg moeilijk zal zijn voor u om Spaans te leren spreken. De cursus is zo opgezet dat iedereen Spaans kan leren spreken, en ook zult u merken dat Spaans een taal is die gemakkelijk in ons geheugen blijft hangen. Aan de ene kant lijkt het of er weinig overeenkomsten zijn met onze taal, maar bij het telwoord 'uno' denkt u al snel aan 1, en zo zijn er veel woorden die relaties hebben met andere talen die u herkennen zal. Het Spaans leren gaat vanzelf en het is leuk. Bij de cursus Spaans leren wordt gebruik gemaakt van het Easy-Learning-System. U leert snel Spaans spreken en u leert het snel begrijpen en verstaan. Bekijk de cursus en leer snel Spaans spreken: NHA Homepage

Spaanse grammatica?

In deze cursus bent u niet veel met de grammatica van het Spaans bezig. De cursus richt zich op het spreken, het voeren van gesprekken, dagelijkse zaken, dingen die u veel tegenkomt in Spanje. U leert Spaans spreken en verstaan. Dit is een uitstekende basis om Spaans te leren. Na een paar lessen bent u al in staat om eenvoudige gesprekken in het Spaans te voeren. Als u al eerder Spaans geleerd heeft maar al jaren niet meer geoefend heeft, is deze cursus ook geschikt om uw kennis van het Spaans weer op te halen.

Hoe leert u Spaans?

U leert de Spaanse taal stap voor stap met behulp van les materiaal en luister en spreekoefeningen (+Cd's). U krijgt een eigen docent (online) die u helpt bij de lessen en die u vragen kunt stellen wanneer u daar behoefte aan heeft. Bij de cursus met cd krijgt u een gratis discman. Dat is ideaal om overal waar u bent, uw Spaans te oefenen. Een geweldig leuke cursus die iedereen in staat stelt om vlot en goed Spaans te leren spreken.