Snel afvallen, snel slank worden

Snel afvallen. In een week tijd 5 of 10 kilo afvallen. Kan dat? Er zijn verschillende manieren om snel af te vallen. Om snel 5 kilo af te vallen of om snel 10 kilo af te vallen zijn er een paar manieren om dat succesvol te volbrengen. Gezond is het echter niet altijd. Als je snel gewicht wilt verliezen moet je in eerste plaats zorgen dat je wel gezond eet. Daarom is een crashdieet uit den boze, net als diëten waarbij je eenzijdig eet. Een gezond dieet is langer vol te houden, en je voelt je er beter bij. De meeste mensen weten dat je snel af kunt vallen met een proteïne dieet, of low carb genoemd.

  • Mentale dieetplan (Tip!) Je kunt met dit proteinedieet goed en veel afvallen.
  • Een crash-dieet met weinig calorieën (niet aan te raden).
  • Een vetarm dieet met minder koolhydraten, plus gebruik van .Orlistat (Tip).
  • Een crash-dieet met maaltijdvervangers (niet aan te raden).

Wat zijn de voor- en nadelen van deze snel diëten? De voordelen spreken voor zichzelf. Je valt snel af en je wordt dus slanker in een korte tijd. De nadelen zijn vaak groter, want bij crash-diëten raak je snel vocht en ook wat vet kwijt. Zodra je echter weer gewoon gezond begint te eten, vullen vet-cellen zich weer op met vet en het vocht komt ook weer op een gemiddeld pijl. Je komt dus heel snel weer aan. Ook kunnen diëten waarbij je te snel afvalt ongezond zijn omdat je te weinig vitaminen en voedsel binnenkrijgt. Snel afvallen is vrijwel altijd van tijdelijke aard, en de kilo's komen snel terug en heel vaak worden mensen juist dikker van dit soort diëten.

Beste manier om af te vallen

Een dieet waarbij je voldoende gezonde voedingsstoffen binnenkrijgt, en voldoende beweging krijgt, is bewezen effectief. Een gezond dieet is een dieet waarbij je niets tekort komt aan voedingsstoffen en waarbij je regelmatig beweegt. Dat zal voor de meeste mensen niets nieuws zijn. Een dieet is vaak moeilijk vol te houden, daarom zijn er hulpmiddelen, zoals dieetpillen. Toch kan je ook prima afvallen door gewoon je porties te verkleinen. Probeer te eten zoals men in de vijftiger jaren deed, drie maaltijden per dag, tussendoor een paar gezonde tussendoortjes per dag.

Populair

Er zijn verschillende dingen die echt goed helpen om af te vallen en die bewezen zijn door wetenschappelijk onderzoek. Daarom zijn deze methodes populair. Zoals een dieet met veel eiwitten en weinig koolhydraten, zoals: Het Mentale Dieetplan. Overige diëten die prima werken is gewoon minder kcal, zoals bijvoorbeeld WeightWatchers. Nadeel: honger!

Snel afvallen, sneller slank worden
Snel afvallen, methodes