Smokey Eyes schminken

Smokey Eyes schminken is helemaal in. Oogschaduw is weer helemaal populair. Er bestaan zelfs kant en klare ogenschaduw pads die je langs je ogen haalt en waarmee je in eenmaal oog make-up aanbrengt en je kunt er ook een heftig effect mee kunt bereiken. Je bent dan dus in 20 seconden klaar met je oog make up. Bekijk make-up bij: Drogist online met Make Up setjes

Maar hoe maak je zelf Smokey Eyes? Om Smokey Eyes te schminken heb je drie kleuren oogschaduw nodig. Voor mooie oogschaduw doosjes met meerdere kleuren, kan je eens kijken bij parfumerie of drogist in je omgeving.

Smokey Eyes oogschaduw opbrengen

Om Smokey Eyes te schminken gebruik je de drie kleuren oogschaduw afzonderlijk, maar ze worden vloeiend in elkaar overgebracht. Het effect is veel schaduw, veel licht, veel accent op je ogen.

Wat je allemaal nodig hebt en hoe je Smokey Eyes make-up op je ogen aanbrengt, zie je in het filmpje.. Je hebt in elk geval verschillende kleuren oogschaduw nodig, kleuren die wel met elkaar van doen hebben zoals bijvoorbeeld donkerbruin, lichtbruin, beige en goud. Wit is extra, om je ogen nog meer te laten spreken. Een paar goede kwastjes en/of opbrengstokjes, mascara, enzovoorts.

Het effect van Smokey Eyes

Het effect van Smokey Eyes is dramatisch. Je ogen zijn natuurlijk al de aandachtspunten in je gezicht maar wordne met Smokey Eyeys make-up zo enorm geaccentueerd dat (als het goed wordt aangebracht) je er echt heel mooi uitziet.