Skype, gratis bellen en video vergaderen

Gratis bellen met Skype. Met Skype kun je gratis bellen via het internet. Je download Skype en installeert het op je computer. Het enige wat je dan nog nodig hebt is een koptelefoon/headphone om te bellen met andere gebruikers van Skype. Het bellen naar andere Skype gebruikers is gratis.

Als je naar gewone telefoonnummers bellen wilt, wat ook mogelijk is, kun je met Skype bellen tegen een zeer laag tarief. Skype van en naar het buitenland is spotgoedkoop.

Account aanmaken bij Skype

Een account maken bij Skype is eenvoudig. Je verzint een gebruikersnaam en een veilig wachtwoord en je download het product naar je computer. Op de computer installeren en je kunt direct bellen. Je kunt gratis bellen met andere gebruikers van Skype, het verdiend dus aanbeveling om kennissen en familie (wereldwijd) attent te maken op deze mogelijkheid. Lees: Skype Account aanmaken.

Skype zakelijk gebruik

Steeds meer bedrijven maken gebruik van Skype. Het is ideaal om goedkoop te bellen en om online te vergaren, wat reizen scheelt. OP het scherm is iedereen te zien die deelneemt aan de vergadering.

Andere voordelen van Skype

Met Skype kun je tevens chatten, als je geen zin hebt om te bellen. Het is een prachtige service die het leven leuker en goedkoper maakt.

Skype for Android