Servies kopen?

Een servies is ideaal om de eettafel mooi te dekken. Serviesgoed geeft sfeer aan een tafel. Bijvoorbeeld tijdens kerstmis is een servies om de tafel prachtig te dekken, erg geliefd. Waar vind u betaalbare en mooie serviezen?

Serviesgoed is er uiteraard in vele soorten en maten. U kunt kiezen voor een servies van porselein of van steengoed. U kunt kiezen voor een servies met opdruk of voor een wit servies. Uw voorkeur kan uitgaan naar een eenvoudig servies of naar een servies met apart ontwerp, zoals vierkante borden bijvoorbeeld. Als u op zoek bent naar een betaalbaar fris servies, raad ik u aan om te kijken bij:

Tafel dekken met servies

Als u een tafel dekt met servies krijgt uw tafel een luxe uitstraling en het geeft harmonie. Met name als u bezoek heeft of op feestdagen zoals kerstmis geeft servies en mooi bestek, net dat extra feesttintje wat het eetfeest compleet maakt. Kies dan ook mooie glazen bij uw servies. Wat heeft u nodig om een tafel mooi te dekken?

  • Tafelkleed
  • servies
  • glazen
  • bestek
  • servetten
  • eventueel servetringen
  • eventueel kaarsenstandaard met kaarsen
  • onderzetters om het tafelkleed te beschermen
  • enzovoorts
uiESFL

Tafelkleed

Op een mooie eettafel die u gaat dekken met een mooi servies, wijnglazen en glanzend bestek, hoort natuurlijk ook een mooi tafellaken. Voor luxe feestdiners wordt vaak gekozen voor witte damast. U kunt ook kiezen voor een kleed in een passende kleur. Met kerstmis kiest u voor een van deze kleuren:

  • wit
  • rood
  • groen

Servies

Servies geeft uw tafel een luxe uitstraling. Bedrukt servies geeft het een eigen stijl, bijvoorbeeld landelijk of romantisch. Wit servies geeft rust en daarmee focust u alle aandacht op het eten op de borden.

Glazen

Mooie glazen, bijvoorbeeld wijnglazen of frisdrankglazen, voegen echt iets toe aan uw mooi gedekte eettafel.

Bestek

Als u mooi bestek heeft zorgt ook dat voor harmonie en rust aan de feestelijke tafel. Wellicht bent u de gelukkige bezitter van zilver bestek.

Servetten

Als u servetten van stof neemt, houdt u een traditie in stand. Tegenwoordig kunt u vele papieren servetten kopen. Handig, maar minder sfeervol dan het ouderwetse servet van katoen, linnen of damast.

Servetringen en kandelaars

Servetringen en kandelaars geven sfeer aan uw tafel. Kaarslicht komt het best tot zijn recht als u het elektrische licht dimt.

Loper op tafel of tafelloper

Ook een loper op een feestelijk gedekte tafel staat erg mooi. Ook die kunt u verkrijgen bij