Senseo koffie, lekkere koffie?

Senseo. Koffie drinken hoort bij vele culturen waaronder ook de Nederlandse. Dagelijks drinken we heel wat koppen koffie, met of zonder cafeïne, met of zonder melk en suiker. Senseo is een trend of het gebied van drinken van koffie, die al meer dan tien jaar bestaat. Philips bracht de Senseo koffiemachine op de markt en deze koffie werd al snel populair.

Met de Senseo zet u lekkere pittige koffie. Met een Senseo kunnen twee kopjes tegelijkertijd gemaakt worden, met behulp van koffiepads. In de koffiepad zit de koffie. U legt de pad in een speciaal houdertje en zet het apparaat aan. Even later stroomt de koffie in de kopjes. Het overgrote deel van de koffiedrinkers vindt de Senseo koffie erg lekker.

Senseo reclame

Wat is een Senseo apparaat?

Met een Senseo apparaat zet u verse koffie met behulp van koffiepads. De pads koopt u in elke supermarkt. Met Senseo zet u snel en altijd verse koffie. Enorm veel mensen zijn enthousiast over de Senseo Koffiezetapparaten.

Senseo chocolademelk

Met Senseo machines kunt u tegenwoordig ook warme chocolademelk maken. U krijgt daarvoor een apart bakje bijgeleverd, waar u de chocolademelk pads inlegt. Vervolgens heft u binnen een minuutje heerlijke chocolademelk.

Cappuccino

Met de Senseo kunt u allerlei verschillende soorten koffie zetten, ook cappuccino.

Thee maken met Senseo, kan dat?

U kunt ook thee zetten met Senseo. U koopt dan thee pads en u gebruikt het aparte theebakje. Echt ideaal voor een paar lekkere kopjes thee.

Problemen met de Senseo?

Komen er problemen voor met de Senseo. Uiteraard komen er bij elk apparaat wel eens problemen voor. Dat geldt ook voor elk koffiezetapparaat. U moet de Senseo eens in de zoveel tijd ontkalken met special pads waarmee het apparaat zeer snel ontkalkt is. Ik heb mijn Senseo echter al vijf jaar en alles werkt nog prima. Nooit problemen gehad. Ik vind de Senseo een echte aanrader voor iedereen die veel van koffie houdt.