Senioren telefoon, alle bijzonderheden

Senioren telefoon. Mobiele telefoon voor senioren. Eindelijk bestaat er een GSM voor senioren. Een wat voor een? Een zeer handzame, gebruiksvriendelijk mobieltje, speciaal voor senioren.

De Senioren telefoon is te koop bijdit : neckermann.com. Zoek op de site naar: senioren telefoon. Ouderen hebben de behoefte aan een telefoon die makkelijk te gebruiken is en die goed leesbare toetsen heeft, en waarbij ze toch gemakkelijk kunnen bellen en eenvoudig gebruik kunnen maken van het versturen van SMS.

Senioren telefoon

Een zeer goede mobiele telefoon voor senioren is de Bea-Fon S20. Met dit mobieltje voor senioren kan gebeld worden, SMS verstuurd en ontvangen worden, hands-free gebeld worden, direct alarm geslagen worden… Alles wat oudere mensen nodig hebben om optimaal te communiceren via de mobiele senioren telefoon, zit op het handzame toestel, maar het gebruik is verrassend eenvoudig. De bediening wijst zich vanzelf en er zijn geen verwarrende extra's aan toegevoegd. Bovendien gaat de batterij zeer lang mee. Is alles goed leesbaar op de senioren telefoon aangegeven. Elke senior kan met deze mobiele telefoon overweg en de reacties zijn 100% positief. Zoek bij neckermann.com naar: Senioren telefoon.

Senioren mobiele telefoon, bijzonderheden

  • Met vier knoppen is deze telefoon volledig te bedienen
  • De toetsen zijn groot met grote letters, die goed leesbaar zijn
  • Ook geschikt voor hardhorenden + gehoorapparaat
  • Het geluid van de ringtone kan op 7 volumes worden ingesteld
  • Zwart-wit scherm met overzichtelijke weergave
  • SOS functie makt het mogelijk om zowel SMS te versturen als een nood gesprek te voeren
  • Bellen en SMS en kan wereldwijd
  • Opslag telefoonboek voor 100 personen
  • Alarmfunctie
  • Trilfunctie voor slechthorenden of wanneer men geen geluid van de ringtone wil horen
  • Handsfree bellen met speakerphone
  • Gewicht ongeveer 85 gram
  • De telefoon kan ongeveer 350 uur stand-by staan
  • U kunt langer dan 4 uur bellen voordat de batterij leegraakt
  • Afmeting: 105 x 50,5 x 16mm

De Seniorentelefoon accepteert elke simkaart . Dit fantastische mobieltje is een verademing voor senioren en ouderen. Eindelijk overzicht en geen paniek als u wilt bellen. Een must voor senioren en een schitterend cadeau voor vader, moeder, oom of tante, enzovoorts. de telefoon is betaalbaar en biedt veiligheid en contact met anderen. Een zeer waardevol cadeau dus. Interesse? Zoek dan via deze winkel naar: Senioren telefoon.