Selektmail postbezorger worden

Selektmail postbezorger worden, wat verdient het? Selektmail verzorgt landelijk het bezorgen van vele poststukken. Verschillende zeer grote bedrijven kiezen voor Selektmail, waardoor het bedrijf snel in populariteit gegroeid is. Selektmail verspreidt de post voor bedrijven en doet dat zeer zorgvuldig. Zelfs de wereldberoemde winkelketens van IKEA kiezen nu voor Selektmail.

Ieder bedrijf wil graag dat zijn poststukken, in de vorm van informatie of reclame materiaal, enzovoorts, zo zorgvuldig mogelijk bij de klanten wordt afgeleverd. Op tijd werken en netjes werken is daarbij van groot belang. Selektmail biedt bedrijven een zeer goede service en heeft daarmee al zeer veel bekende bedrijven als klant binnen weten te halen. Kwaliteit bewijst zichzelf en Selektmail biedt die kwaliteit. Een greep uit de bedrijven die de post laten verzorgen door Selektmail, zijn:

  • Ikea
  • Yves Rocher
  • Dell
  • De Bijenkorf
  • Het WNF
  • De Postbank
  • Wehkamp
  • Unicef
  • ECI
  • en vele anderen

Selektmail verzendt ook telefoonboeken. Tweemaal per week wordt de post bezorgd.

Selektmail filmpje

Werken bij Selektmail, wat verdien je?

Als je postbezorger wordt bij Selektmail ontvang je een fietstas met het logo van het postbedrijf en een schoudertas. Je kunt je eigen fiets gebruiken voor het bezorgen van de post. De post die bezorgd moet worden wordt in kratten thuis afgeleverd. De post moet geselecteerd worden op postcode, niet op huisnummer of naam. De post moet de dag na het sorteren bezorgd worden en de werktijden zijn ruim zelf in te delen, aangezien je vaak tot 21.00 uur ‘s avonds de tijd hebt om de post te bezorgen. de verdiensten zijn prima. Voor elk poststuk dat je in een brievenbus bezorg krijg je een bedrag tussen de 6 cent en de 19 cent, soms meer. Voor elk poststuk dat op hetzelfde adres bezorgd wordt (dus in dezelfde brievenbus) wat minder. Bij elke 35 kilo post ontvang je een extra vergoeding die varieert van 1 euro extra to enkele euro’s extra. Dit tikt natuurlijk flink aan. Je mag Selektmail post bezorgen vanaf je zestiende jaar.