Samsung Galaxy S, wilt u er een hebben?

Samsung Galaxy S I9000 is een smartphone van het merk Samsung. Met het scherpe Google Android besturingssysteem en alle smart uitgedachte moderne snufjes, is deze smartphone toch echt wel het neusje van de zalm. Deze smartphone is voorzien van vele extra's en blinkt uit op elk gebied.

Samsung Galaxy S 19000 is de opvolger van de i7500. Deze mooie dunne smartphone (9,9 mm) bezit een 5 mp camera, een schitterend Amoled display voor perfecte beeldweergave, een snelle processor (1GHZ) en HD video opname. Samsung staat al hoog aangeschreven met onder andere smartphones, maar deze overtreft toch wel weer alle broers en zussen van het toestel. Mobiel internet, uitstekende mogelijkheden op het gebied van multimedia, vlijmscherpe beeldweergave, perfect besturingssysteem… Een aanrader, te verkrijgen via elke winkel waar ze smatphones verkopen.

Android 2.1 OS

Voorzien van besturingssysteem Google Android versie 2.1 heeft deze smartphone toegang tot alle modernismen van deze tijd. Google applicaties zorgen voor optimaal gebruik van internet. De gebruiker heeft ook direct toegang tot verschillende unieke Google faciliteiten. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Google Talk
  • Youtube
  • Gmail
  • Overige

Het Android besturingssysteem is zeer snel groeiend (het snelst groeiende!) besturingssysteem met vele voordelen. Voor Samsung Galaxy S zijn inmiddels al duizenden apps (appilicaties) te downloaden. Veelal gratis, soms tegen betaling. Daarnaast heeft Samsung zelf verschillende voorzieningen ontwikkeld, waar de eigenaar ook nog gebruik van kan maken.

Aanrader: Huawei Smartphones: Huawei spotgoedkope aanbiedingen

Huawei is het neusje van de zalm

Design Samsung Galaxy S

Deze smartphone is zeer verfijnd en ook nog eens prachtig van ontwerp. Met de dunne Amoled display is de telefoon prachtig en praktisch. Met de multi-touch functionaliteit en het 4 inch groot display is het heerlijk 'werken.' Het super Amoled display is 20% zuiverder dan andere displays, omdat het veel minder zonlicht weerkaatst.

Batterij

De batterij gaat langer mee dan andere GSM, omdat er minder energie verspilt wordt.

5 MP Camera

Uitgerust met een 5 mp camera is deze GSM helemaal compleet. Naast schitterende, vlijmscherpe foto's kunt u ook HD video opnames maken. In een woord geweldig. Dankzij het nieuwste snufje 'touch focus' kunt u ook nog eens razendsnel scherpstellen.

Layar

Android 2 biedt gebruik van Layar aan. Hoe werkt Layar? Met deze enorm populaire functie kunt u in combinatie van de 5 mp camera gebruik maken van Augmented Reality. Met de camera bekijkt u de omgeving en plaatst daar Layar overheen. Met Layar kunt u bepaalde zaken in de omgeving opsporen, zoals een pinautomaat, tankstation of gemeentehuis.

Navigatie

Deze GSM is ook als navigatiesysteem te gebruiken door ingebouwde GPS zender.

Eigenlijk heeft deze smartphone werkelijk alles wat u maar wenst, van perfecte beeldweergave tot een fantastisch besturingssysteem. Ontspanning en multimedia zijn ook allemaal tip top in orde. Verder kunt u met deze alround GSM gamen, films bekijken, muziek luisteren, internetten… en natuurlijk: bellen en socialiseren via onder andere Social Hub.

Muziek

Uitstekende mediaplayer, interface met touchscreen, FM radio, overige opties.

DivX HD certificaat

Deze mobiele telefoon heeft het DvX HD Certificaat gekregen, perfecte weergave voor films idem.

Conclusie

Samsung Galaxy S is een zeer mooie GSM, een hoogstandje dat moeilijk te toppen zal zijn door concurrenten. Een absolute aanrader.

Bron: Youtube, eigen gebruik, samsunggalaxys.nl