Proefabonnement Volkskrant

De Volkskrant wordt door menigeen als de beste krant van Nederland beschouwd. Ook ik behoor tot die groep. Het prettige aan de Volkskrant vind ik toch de overzichtelijkheid, de sfeer, en het iq van de schrijvers van de nieuwsberichten. Dit klinkt misschien grappig, maar ik bedoel het serieus.

De Volkskrant is een krant waar zo nauwkeurig mogelijk verslag gedaan wordt van het laatste nieuws, zonder opsmuk of fantasie van journalisten. Althans, dat is mijn overtuiging. En een krant is er in eerste instantie voor om waarheidsgetrouw verslag te doen van de belangrijkste nieuwsberichten. Naast het overbrengen van nieuws besteedt de Volkskrant veel aandacht aan kunst en cultuur, literatuur en wetenschap, en natuurlijk aan sport. Maar dit allemaal terzijde. Waarom zou u een proefabonnement nemen?

Populair dagblad

De Volkskrant is een heel prettige krant om te lezen. Het is een van de meest populaire dagbladen. Ooit begonnen als Rooms-Katholieke krant voor arbeiders, is de krant al lang geleden losgekomen van religieuze overtuigingen. Vanaf de jaren zestig richt de Volkskrant zich vooral op de hoger opgeleide Nederlanders (Bron: poefabonnementenafsluiten.nl). Dit wil echter niet zeggen dat u gestudeerd moet hebben om de inhoud te begrijpen. De Volkskrant is echter niet alleen informatief, maar ook leerzaam. De Volkskrant richt zich tegenwoordig ook steeds meer op alle leeftijden. Voor elk wat wils dus, en iedereen leert ervan.

Online de Volkskrant lezen?

De Volkskrant online ziet er prima en modern uit. Online een krant lezen is dus zeker mogelijk, maar niet zo prettig. Ik spreek niet alleen voor mezelf. Veel mensen verkiezen nog steeds de papieren krant boven digitale pagina's, omdat het gewoon veel lekkerder leest. Een krant is een krant, en een beeldscherm zal dat nooit kunnen vervangen. Als u momenteel geen krant heeft, overweeg dan een proefabonnement op de Volkskrant.

Proefabonnement

Als u een proefabonnement op de Volkskrant neemt ontvangt u een half jaar dagelijks de Volkskrant via de bezorger. De krant wordt ook op zaterdagen bezorgt.