iPhone 6, Mac, iPad, iPod, en meer van Apple

Mac van Apple, it's a way of living. Ik ben echt een Apple verslaafde geworden. Apple heeft gewoon keigoede producten. de Mac is en heel fijne computer met prachtig helder beeld, stabiel, en geen virussen. De iPhone 4 en 5 vond ik echt juweeltjes, over de iPhone 6 ben ik wat minder enthousiast. Deze is me te dun en daardoor te kwetsbaar.

De iPhone 6 was nog maar net uit maar er waren al miljoenen smartphones verkocht, toen de eerste klachten binnenkwamen. De iPhone 6 is zo dun, dat hij in je broekzak kan verbuigen. Er werd door mensen geklaagd dat met name de iPhone 6 Plus al na een paar dagen verbogen was. Het is niet vreemd. De iPhone 6 is erg dun en van aluminium gemaakt. Hoewel Apple zijn best gedaan heeft om de smartphone sterk te maken, blijkt het toch niet genoeg.

iPhone3 en iPhone4 en iPhone 5

De iPhone is over het algemeen genomen, mooi. De smartphone ligt lekker in de hand, en je kunt er veel mee. De iPhone 3 vond ik een mooie stevige smartphone. de iPhone 4 was alweer een stukje dunner, maar ook nog plezierig om mee te werken. De iPhone 5 is ook een juweeltje, met videochat en HD en 200 nieuwe snufjes. Als je eenmaal een iPhone hebt dan wil je niks anders meer. De iPhone 6 zou nog beter moeten zijn, en is dat op sommige onderdelen ook. Maar het feit dat deze iPhone knakt en andere problemen heeft, is geen goede reclame. iPhone 6 heeft nog een ander probleem. Mensen klagen er over dat haren van hoofd op baard, tussen de telefoon klem kunnen komen te zitten. Ze trekken dan haren uit hun hoofd of wang. Dat is toch wel slecht voor zo'n duur apparaat.

MAC

Maar de Mac is volgens mij dan weer een van de de beste computers die er bestaan. Elke PC loopt daarbij achter. Met de MAC is alles zoveel overzichtelijker en beter geregeld. Het is alsof je van een badkuip overstapt naar een jacuzzi in de zon. Er zitten veel handige extra's op, zoals iTunes en iMovie. Echt helemaal top om filmpjes te maken met super vette effecten. De Mac is met Safari als browser, heel stabiel, en niet gevoelig voor virussen en dergelijke. Een schitterende computer.

iPad

De iPad heb ik nog niet, helaas. Maar wat ik er over gelezen heb is allemaal top. Ik zeg: 'iedereen aan de Apple, for a better world!'