Personal Trainer. Prof voetballer biedt hulp bij afvallen

Een personal trainer om af te vallen. Prof voetballer Dennis Rademaker is een personal trainer die mensen helpt afvallen. Er is sprake van persoonlijk contact via e-mail, internet en sms. De professionele voetballer is ook officieel sportleraar. Hij heft een methode ontwikkeld waarbij men langdurig vet verbrand na een korte sessie spieroefeningen, die u thuis kunt doen, onder zijn persoonlijke begeleiding.

Dieten, overgewicht, af willen vallen en steeds maar weer falen… Steeds maar weer aankomen en dikker worden. Dennis Rademakeris begonnen als voetballer. Hij werd prof en later begon hij een sportschool. Daar ontwikkelde hij een methode om dikke mensen snel vet te laten verbranden. De methode bleek zo succesvol dat hij besloot om personal trainer voor mensen met overgewicht te worden. Dat is weer eens iets anders. Een profvoetballer als personal trainer. In deze video opname legt Dennis Rademaker haarfijn uit hoe zijn methode in principe werkt en waarom het werkt: Bekijk direct zijn unieke methode.

iR6ASw

Personal trainer belooft maakt belofte waar te maken

Waarom slank worden meestal niet lukt

Een heel interessant uitgangspunt van Rademakers is dat de dieetindustrie helemaal niet wil dat dikke mensen slank worden. Een uitgangspunt waarin ik me zeker kan vinden. De vreetindustrie, om het maar even oneerbiedig te zeggen, verdient immers miljarden aan het vele eten dat we met zijn allen verstouwen. Zij hebben er dus baat bij om de mens verslaafd aan zoet, zoet en vet te maken. Light producten? Het klinkt zo mooi maar feitelijk eet u extra zout of extra giftig. Light producten zijn vaak verre van gezond. Ze bevatten een beetje misschien calorie├źn dan gezond eten, maar minder voedingsstoffen en vaak meer zout en kunstmatige smaakstoffen. Ook de shakes en poedertjes, slankrepen en maaltijdvervangers zijn vooral gemaakt om geld te verdienen en u slechts eventjes te helpen. Altijd komt u daarna weer aan. Herkenbaar? Met een weekje gezond eten zou u exact hetzelfde bereiken, alleen u zou het daarna langer vol kunnen houden als u een personal trainer zou hebben. Heeft u altijd al een personal trainer willen hebben, kijk dan eens naar het aanbod van: Etend Afvallen van Dennis Rademaker.

Afvallen met uw personal trainer voetballer Rademaker

Rademaker wordt uw persoonlijke trainer. Hij houdt contact met u via e-mail, sms, een forum en via videofilms. De oefeningen koopt u eenmalig en heeft u daarna levenslang tot uw beschikking. U kunt ze zo vaak doen als u wilt maar hij adviseert om ze enkele keren per week te doen, voor een prima slank resultaat. Of u nou 25 kilo kwijt moet, of 7 kilo, het werkt natuurlijk voor allebei. Enfin, een interessante personal trainer uit de voetbalwereld, met kijk op de juiste trainingen als het aankomt op vet verbranden, biedt zich aan om uw personal trainer te worden.