PDF Reader, PDF Files maken. Hoe?

3D PDF files maken, hoe doet u dat? Adobe heeft een Acrobat PDF reader ontwikkelt, waarmee u PDF files kunt weergeven. 3D Modellen worden met deze PDF reader handig opgeslagen en gemakkelijk te openen, waarna het 3D ontwerp van alle kanten kan worden bekeken. Ook ideaal voor 3D printers.

3D ontwerpen hebben een meerwaarde op 2D modellen. In 3D is het product of ontwerp zeer goed te visualiseren en te bekijken. Tegenwoordig bestaan er zelfs 3D printers die het voorwerp in 3D ontwerp direct kunnen omzetten in een model. Met Acrobat 3D kunnen verkopers of ontwerpers een product gemakkelijk omzetten in een 3D ontwerp, wat bijvoorbeeld meegestuurd kan worden aan de klant. Omdat het voorwerp met 3dPDF van alle kanten te bekijken is en te draaien, verloopt de communicatie veel helderder en heeft een product minder uitleg nodig.

Toepasselijke song My PDF

3D Ontwerpen, wat zijn dat?

3D Ontwerpen zijn tekeningen van voorwerpen die van alle kanten te bekijken zijn. U kunt het voorwerp dus draaien en van voren, van achter, van opzij, enzovoorts, bekijken. Net als in een film. U begrijpt dat een 3D tekening, beweegbaar en te bekijken van alle kanten, voor de klant een zeer welkome bijlage is. Bijvoorbeeld als u een offerte verzendt.

3D PDF's voordelen

  • U heeft geen peperdure CAD viewers meer nodig voor het bekijken van 3D modellen dankzij PDF Reader van Acrobat.
  • U kunt de modellen aanpassen, roteren, inkleuren, van informatie voorzien, en zo meer.
  • Product Manufactuiring In formatie kan worden toegevoegd en op deze wijze direct gebruikt worden voor productie.
  • 3D PDF's zijn ook geschikt om uit te printen tot tastbaar model met een 3D printer.

Inventor tekenen

Interesse in 3D ontwerpen met inventor? Inventor tekenen leren