PayPro, hoe werkt dat?

Geld verdienen met PayPro, hoe werkt dat? PayPro is een affiliate netwerk wat in Nederland zeer veel bekendheid geniet. De verdiensten zijn goed omdat u een groot deel van ieder verkochte download ontvangt. Dit affiliate netwerk verkoopt voornamelijk eBooks en andere meest digitale producten. Een echte aanrader voor iedereen die wil bijverdienen met internet. Maar hoe werkt het?

Voordat u als affiliate kunt deelnemen aan PayPro maakt u een account aan. Kies een gebruikersnaam en gebruik een goed werkend e-mailadres. Kies een goed wachtwoord en dergelijke. Iedereen kan met dit affiliate netwerk geld verdienen. U kunt op de volgende manieren uw affiliatelinks promoten:

  • via Twitter, Facebook, Hyves, en dergelijke
  • door de links op een eigen website te plaatsen
  • via een weblog met artikelen
  • door recensies te schrijven over het product
  • via sociale media
  • via e-mail (indien toegestaan)
  • overige
OIpknU

Er is goudgeld te verdienen op internet. Ontdek het!

Geld verdienen met PayPro, moeilijk?

Geld verdienen met PayPro is werkelijk gemakkelijk. Het enige wat u nodig heeft is een internetverbinding en enthousiasme om de links van eBooks of andere digitale producten, te promoten. Een voorbeeld: als u in het productoverzicht een product heeft gezien wat u aanspreekt, staat er direct een link bij. Die link bevat (als u bent ingelogd) uw persoonlijke accountcode. Zodra u die link promoot zullen potentiƫle klanten het product kunnen aanschaffen omdat u de link gepromoot heeft. Zodra iemand een eBook of ander product koopt dankzij uw promotie, ontvangt u daarvoor een commissie. De commissies zijn hoog. Bijvoorbeeld 10,- of 25,- per verkoop.

Account aanmaken

Om een account aan te maken gaat u als volgt te werk.

  • Surf naar: PayPro
  • Kies voor registeren.
  • Volg de stappen.