Pay Pro. Geld verdienen met PayPro. Hoe werkt dat?

Pay Pro of PayPro biedt een zeer effectieve manier om geld te verdienen op internet. Het is makkelijk, overzichtelijk en geschikt voor iedereen die beschikt over bijvoorbeeld een weblog, een website, of een twitteraccount, of over een website of een serie artikelen waar regelmatig online bezoekers komen. Geld verdienen op internet is met PayPro vrij eenvoudig te realiseren, en iedereen kan er aan meedoen. Hoe werkt PayPro?

PayPro is een affiliate netwerk met honderden Nederlandse producten, zoals vele eBooks over gezondheid, afvallen, levensbeschouwelijke zaken, en zo meer, maar ook producten die in shops gekocht kunnen worden. Als je een account aanmaakt bij Pay Pro krijg je toegang tot de links naar die producten. Omdat je een account hebt aangemaakt zit er vervolgens in elke link een stukje persoonlijke accountcode verwerkt waarmee je persoonlijke verkopen worden bijgehouden. Je kunt de links dan plaatsen op een goedlopende website zoals bijvoorbeeld: Artikelwebsite.nl

Filmpje uitleg PayPro

Commissies verdienen

Je ontvangt commissies over de verkopen van elk productt. De commissies zijn bij affiliate netwerk PayPro zeer goed te noemen. Met name al je een website hebt die veel bezoekers krijgt (maar ook als je twitter gebruikt of als je artikelen schrijft op een weblog) heb je een goede kans van slagen om een leuk inkomen op te bouwen. Hoe werkt het?

PayPro geld verdienen

Om geld te verdienen als affiliate plaats je de links die je vooraf kiest/selecteert, op de website van PayPro. Je kijkt u bij productoverzicht om geschikte producten te vinden en je ziet dan ook meteen wat je erme verdienen kunt. en kiest goed lopende productlinks uit, of je zoekt in de database naar producten die je wilt verkopen. Schrijf een artikeltje over het onderwerp van het product en plaats de link erin. Dit is ook ideaal voor iedereen met een goedlopend twitteraccount met veel followers! Ook kan je zelf een product maken en via de website aanbieden om het te laten verkopen door anderen, bijvoorbeeld een e-book.

Welk product ga jij promoten?

Stel dat je een website hebt waarin je schrijft over afvallen. Je kunt bij PayPro dan kiezen uit vele verschillende producten (vaak e-books) die over afvallen gaan. Je zal versteld staan van de vele leuke en goedlopende e-books die er te promoten zijn. Bezoekers van je website of weblog kunnen via je website of weblog (of artikelen) vervolgens dan het product bekijken en kopen. Op die manier verdien je je commissie. Hoeveel?

Hoeveel verdient u met PayPro?

De commissies variƫren gemiddeld ongeveer van 10,- euro per verkoop tot 30,- of 100,- of meer. Omdat het om honderden producten gaat, zit er over elke onderwerp bijna wel geschikte producten tussen. Een inkomen opbouwen van enkele honderden euro's per maand of het dubbele daarvan, of een volledig maandinkomen, is bij dit affiliate netwerk dan ook niet ondenkbaar. Ik kan je alleen maar zeggen dat geld verdienen op deze manier mogelijk is, dat het makkelijk is en dat het voor iedereen geschikt is die handig is in het bij elkaar brengen van doelgroep en product. Een echte aanrader voor iedereen die geld wil verdienen met PayPro en die zin heeft om er wat tijd in te stoppen.