Oud worden. Wat kunt u er tegen doen?

Oud worden. Verouderen. Wat kunt u er tegen doen? Veel mensen denkend at oud worden iets is waar niets tegen te doen is. Deels is dit waar, maar tegenwoordig is het echt wel mogelijk om veel tegen oud worden te doen. Kijk eens naar een mooie vrouw als Patricia Paay. Kunt u zich voorstellen dat zij al ouder dan 60 is?

Oud worden is niet langer de gewoonste zaak van de wereld. Wie jong wil blijven kan oud worden lang uitstellen. Dat kan op verschillende manieren:

Gezond leven

Gezond leven is een eerste vereiste om veroudering uit te stellen. Niet roken, weinig of geen alcohol drinken, gezond eten, regelmatig bewegen. Tegen veroudering van de huid is tegenwoordig erg veel te doen met crèmes, gezonde voeding, gezond leven en operatief. Plastische chirurgie voor het gezicht (facelift), en het lichaam wordt erg vaak uitgevoerd. gele tanden kunnen worden gebleekt. Ook daar kan tegenwoordig namelijk veel tegen gedaan worden via de tandarts (tanden bleken of het gebit op een andere manier opknappen). Ook zijn er middeltjes om geel oogwit stralender te maken. Als u een erg slecht gebit heeft denk dan eens aan facings.