Online piano spelen?

Heb je altijd al piano of keyboard willen leren spelen? tegenwoordig kan je gewoon thuis beginnen en lessen volgen via internet. Wil je Online piano leren spelen? Piano spelen is een droom van veel mensen. Piano is en blijft een schitterend instrument.

Met de online cursus piano spelen van de NHA leer je wekelijks via instructievideo's, online piano spelen. Je krijgt les via de computer, met behulp van videofilmpjes en les instructies. Je krijgt 22 lessen. Elke week krijg je een nieuwe les toegestuurd. Je leert direct de basis van het pianospelen maar je leert ook muziek lezen en dus spelen vanaf bladmuziek. Na de 22 lessen ben je in staat om muziek van bladmuziek te spelen.

Online piano spelen met toetsenbord

Speel je liever keyboard, of heb je een toetsenbord in huis. Dan is dat geen probleem. Je kunt namelijk ook een toetsenbord gebruiken om de cursus te volgen. Wat leer je van les tot les?

  • In de eerste les leer je de namen van de toetsen kennen en herkennen
  • In de tweede les leer je melodie├źn en akkoorden spelen
  • Vervolgens leer je bekende melodie├źn spelen, van bekende nummers
  • Gebruik van pedalen
  • Improvisatie leren toe te passen
  • Tips en trucks
  • Je leert over muzieknoten en maten
  • Noten leren lezen
  • Je leert speciale tekens in bladmuziek begrijpen
  • Je gaat spelen vanaf bladmuziek
  • Je gaat meer improviseren op meer gevorderde wijze
  • Je leert zangers begeleiden met je kennis van pianospelen
  • Overige

Zoals je ziet is de cursus stap voor stap opgebouwd om u van basiskennis te voeren naar gevorderd pianospel. Een zeer uitgebreide cursus.

Beoordeling

De reacties van zowel media als cursisten op deze online cursus piano leren spelen, is onverdeeld positief. Je heeft een piano of een keyboard nodig om deel te nemen aan de cursus. Je kunt de lessen zo vaak opnieuw bekijken als je wilt en je kunt de cursus dus ook zo vaak herhalen als je wilt. Voor eenmalig bedrag van 97,- krijgt je je hele leven toegang tot de cursus plus de updates. Ook kun je in contact komen met medecursisten en je kunt vragen stellen aan je online pianoleraar. Wanneer je dat wilt. Erg leuk!