Online Credit Card

Online Credit card. Creditcards of Creditkaarten kunt u tegenwoordig snel en gemakkelijk online aanvragen. American Express, Visa World Card, MasterCard Classic, World Panda Card, World Card Gold, Visa Greencard, Mastercard, enzovoorts. Er zijn veel creditcards tegenwoordig, en ze hebben allemaal groot betaalgemak.

Visa is een van de meest geliefde creditkaarten, maar ook de MasterCard en American Express zijn enorm populair en allemaal online aan te vragen. Daarnaast zijn er nog tientallen creditcards die de moeite van het overwegen waard zijn. Er zitten veel voordelen aan het betalen met een Credit Card.

creditcards.jpg

Creditcards zijn als betaalmiddel niet meer weg te denken uit onze maatschappij.

CreditCard aanvragen

Een Creditcard aanvragen kunt u zowel online doen als bijvoorbeeld via uw bank. Online gaat het snel en u hoeft er niet voor naar de verstrekker. Elke kaart heeft zijn eigen voordelen. Zo kunt u van Visa het eerste jaar gratis gebruikmaken, en op de MasterCard, die overigens niet duur is, kunt u een foto van uzelf laten afdrukken, wat uw creditcard wel heel persoonlijk maakt. Het grootste gemak van CreditCards zit hem natuurlijk in het betaalgemak. U kunt vrijwel overal wereldwijd met verschillende Credit Cards betalen, en ook kunt u het krediet van de betaalkaart gebruiken. Winkelen, of het nu in winkelstraten is of online, u kunt overal met deze betaalmethode afrekenen. Ook Hotels accepteren vrijwel overal dit betaalmiddel.

Wat kost een CreditCard?

Voor deze betaalkaarten betaalt u een bedrag per jaar, dat kan variƫren van iets meer dan een euro per maand tot tientallen euro's per jaar. Heel erg duur zijn de Creditcards echter niet. Het is ideaal als betaalmiddel en echt aan te raden om te proberen. Het is ook heel prettig om altijd te kunnen betalen.

Welke Creditcards zijn er?

Er zijn veel Creditcards te verkrijgen. Welke het beste bij u past kunt u het beste zelf bepalen door een en ander met elkaar te vergelijken. Bekende kaarten zijn:

  • Visa
  • Masterercard
  • American Express
  • Diners Club
  • Eredivisie Card
  • Heineken e-card
  • ING Card
  • Rabocard
  • Overige