NHA, NTI, LOI, thuis studeren als hype

Bij de NHA, NTI of LOI kunt u thuis studeren, cursussen volgen, beroepen leren en opleidingen voltooien. Honderdduizenden mensen zijn zo enthousiast over thuis studeren dat we gerust van een hype mogen spreken. Bij elke cursus via NHA of LOI, krijg je nu een gratis Android tablet cadeau. Bovendien zijn de cursussen en opleidingen van NHA zeer betaalbaar en goed in elkaar gezet. Lekker thuis leren heeft veel voordelen.

Zelf een cursus doen of een cursus cadeau geven. Klinkt gek, maar als je niet weet wat voor cadeau je iemand geven moet, overweeg dan eens om een cursus te geven. Er is zoveel te leren en het mooie is dat het je echt verder helpt in je leven. Je kunt ook via NHA je school afmaken, gewoon vak voor vak of meerdere vakken tegelijk. Je doet examen in de vakken waar je voor kiest en op die manier kan je je diploma bij elkaar sprokkelen. Je kunt dus ook in je eigen tempo leren en dan alsnog je opleiding afmaken. Of een opleiding volgen op mbo of ander niveau. Beroepsopleidingen en hobby cursussen. NHA heeft een enorm aanbod van leerzame en leuke cursussen, of je nou leren wilt om geld te verdienen op internet, of je wilt een opleiding doen, of je wilt dolgraag je hobby kennis vergroten, je leert het allemaal bij de zeer goed beoordeelde, en zeer betaalbare cursussen bij:

Thuis leren is plezierig, leuk, spannend en het helpt je verder in de wereld. Er zijn enorm veel beroepen die je je eigen kunt maken, eenvoudig door het volgen van een cursus of een erkende opleiding. Thuis studeren, je kunt denken aan aan HBO, MBO of vakdiploma's, cursussen.

stEnFQ

Met de computer je huiswerk maken, of met de pen, het mag allebei. Thuis studeren is altijd lekker relaxed

Referentie NHA

Thuis studeren is inderdaad enorm leuk, en vooral ook praktisch. Je deelt je eigen tijd in en studeert daarom in je eigen tempo. Ook cursussen kan je in je eigen tempo doen. Je hebt alle bronnen die je nodig hebt, direct tot je beschikking. Je kunt online in contact komen met docenten en je huiswerk wordt via internet (of post als je dat liever hebt) aangeleverd en nagekeken.

School thuis afmaken?

Dat is ook een geweldige uitkomst met het NHA. Niet geslaagd voor je middelbare school? Je kunt je school alsnog afmaken per vak. Je kunt bijvoorbeeld alleen de vakken doen waarin je niet geslaagd bent, en zo per vak je diploma bij elkaar sprokkelen.

Aanbod van cursussen en opleidingen NHA en/of Studieplan

Het aanbod van cursussen en erkende opleidingen is enorm. Je kunt kiezen uit universitaire opleidingen, HBO en MBO, taalcursussen, beroepsopleidingen, hobby en vrijetijdscursussen. Je kunt dus ook vakdiploma's behalen of je kennis verbreden en natuurlijk talrijke diploma's en certificaten behalen. Het is absoluut iedereen aan te raden. Je hebt meer kans op de arbeidsmarkt en je zal zien hoeveel beroepen er zijn die je kunt uitvoeren zonder speciale vooropleiding. Een leuke bijkomstigheid bij de NHA: je krijgt altijd schitterende cadeaus bij de aanschaf van een cursus, een gratis digitale camera of een waardecoupon of een Android tablet, bijvoorbeeld. De NHA en Studieplan bieden zeer betaalbaar onderwijs en zijn zeer goed.

LOI, thuis studeren voor kinderen

Ook een bekende aanbieder is uiteraard de LOI. De LOI heeft nu ook enkele cursussen voor kinderen. Namelijk Word for Kids, Werken met powerpont. De LOI heeft meerdere cursussen voor kinderen, zoals:

  • Spaans leren
  • Engels leren
  • Zelf games leren maken
  • leren typen
  • werken met Powerpoint