Netlog. Wil je een account op Netlog?

Netlog wordt met de dag leuker, hipper, en het is in korte tijd enorm populair geworden. Natuurlijk wil ook jij een account op Netlog. nl. Netlog.com afgekort Netlog, is het helemaal. In dit artikel leer je hoe je snel en gemakkelijk een account aanmaakt bij Netlog. Netlog heette voorheen Redbox en Facebox. Hoewel het hoofdkantoor van Netlog in Gent (Netlog.be linkt door naar de officiele nl website) gevestigd zit, zijn er wereldwijd al meer dan 75 miljoen accounts aangemaakt, verspreidt over met name landen in Europa. Hoe maak je een account aan voor Netlog?

netlog.gif

nl.Netlog account maken

Op het sociale netwerk Netlog kan je veel doen. Je maakt er je eigen pagina aan, zet er je eigen foto's op, voegt vrienden toe, plaatst berichten en teksten en dergelijke. Maar je kunt er ook games spelen, blogberichten plaatsen, video's bekijken, groepen toevoegen, credits verdienen, aps downloaden, virusbescherming regelen. Je kunt personen selecteren op specifieke eigenschappen zoals leeftijd. Netwerk is immens populair onder jongeren, maar ook ouderen maken gretig gebruik van dit zeer aantrekkelijke sociale netwerk. Om een account aan te maken ga je als volgt te werk:

  • Surf naar Netlog
  • Vul je emailadres en een wachtwoord in
  • Klik op de rode knop 'registreer'
  • Vul je gegevens in en ga accoord met de voorwaarden
  • Klik op 'wordt lid' (rode button)
  • Neem de beveiligingscode foutloos over
  • Je ontvangt een email waarin staat dat je op de bevestigingslink moet klikken
  • Je account is nu geactiveerd. Je kunt beginnen vrienden toe te voegen uit MSN, Gmail, enzovoorts. Maak een profiel aan, upload foto's en filmpjes, sluit je aan bij groepen, nodig je vrienden uit, speel games, wordt populair!

Populair op Netlog

Populair worden op Netlog is niet moeilijk. Wat je zaait zal je oogsten. Upload dus lekker regelmatig nieuwe foto's, wees actief op het netwerk, voeg vrienden van vrienden toe, reageer op mensen, berichten en foto's, schrijf gedichten of teksten of laat her en der berichten achter, geef je mening, speel games, wees actief en creatief… en je populariteit zal groeien en groeien. Dit kan ook heel handig zijn om veel bezoekers kennis te laten maken met je zakelijke kant.

Informatie over Netlog. Inmiddels uitgegroeid tot meer dan 75 miljoen accounts

Netlog account verwijderen

Netlog is gratis en er zitten verder geen kosten aan, tenzij je lid wordt van Netlog Super, dan kost het je credits die je verdient op de site. Als je niet veel gebruik maakt van je account kan je toch besluiten het Netlog account weer te verwijderen. Ga dan als volgt te werk:

  • Surf naar Netlog
  • Log in op je account
  • Klik rechts in de balk op 'instellingen'
  • Klik in het submenu op 'Account'
  • Klik op 'verwijderen'
  • Kies voor de reden dat je het account verwijderen wilt
  • Het systeem helpt je stap voor stap verder om je account te verwijderen

Bron: nl.Netlog.com.