NasiVent de oplossing tegen snurken

Meer dan 6 miljoen Nederlands snurken, 84% daarvan snurkt door de neus. Voor die groep mensen is kan de NasiVent een oplossing zijn tegen het snurken. De NasiVent is een klein siliconen buisje die in de neus gaat. Het siliconen materiaal is zacht, zeer elastisch, flexibel en afwasbaar en past zich goed aan de verschillende neusvormen voor een ideale pasvorm.

Deze perfecte neusspreider zorgt voor extra lucht tijdens het slapen waardoor de kans tot snurken afneemt.

De NasiVent is ontwikkeld en getest door een aantal KNO artsen. Maar er is nu ook een nieuw middel tegen snurken wat misschien nog wel veel interessante is. Puranox is een spray die de keel vochtig houdt waardoor het snurken aanzienlijk afneemt.

Snurken stoppen

Snurken is een vervelend verschijnsel. Vooral de partner heeft er last van want die wordt er wakker van of kan er niet van slapen. Met de mond open slapen veroorzaakt bijvoorbeeld een droge mond en keel met als gevolg snurken. Luid gesnurk is het gevolg. Als je er naast moet slapen doe je geen oog dicht.