Mentale dieetplan

Het Mentale Dieetplan is een dieet wat anders werkt dan andere diëten? Het garandeert '7 tot 17 kilo lichaamsgewicht kwijtraken', in 11 tot 14 dagen. Dat is veel, maar toch kan er ook veel gegeten worden. Is dat wel zo? Werkt het? Doet het mentale dieet wat het belooft? Helpt het u ook om (mentaal) het verliezen van gewicht te kunnen invoeren in uw leven?

Zoals de meeste diëten zijn de meeste beloftes altijd te mooi om waar te zijn. Het Mentale Dieetplan is geen gewoon proteïne dieet, met een aantal NLP technieken die je je door middel van een soort van zelfhypnose kan proberen eigen te maken, heb je meer kans op succes Ik vind het een goed dieet. Het afvallen wordt er makkelijker door en de recepten zijn heel erg lekker en vullen goed. Het Mentale Dieetplan.

Het leukste aan het dieetplan vind ik persoonlijk de combinatie van zowel het dieet als de mentale oefeningen, die het eetpatroon snel helpen te veranderen. Van alle diëten die er zijn, vind ik dit een van de het beste diëten. Het is een eenvoudig e-book, waarin ook wat leuke plaatjes zijn opgenomen, met tips en een goed dieetplan. Het e-boek met recepten wat erbij zit, is een receptenboek maar de recepten zijn erg lekker. Lekker eten en afvallen kan wel, je mag alleen nooit te veel eten en je zal altijd een sterke wil moeten hebben om het vol te houden. Hoe werkt het Mentale Dieetplan?

1diet.jpg

Mentale oefeningen

U leert met het mentale dieetplan anders omgaan met eetgewoontes. Voor sommigen kan dit verschil maken. Persoonlijk vind ik de oefeningen motiverend van opzet. Ook daarbij wordt wel wat doorzettingsvermogen gevergd en vooral ook: geloven dat het werkt. Maar door handige weetjes en tips is het heel goed te doen en toch lekker te eten, en vrij snel wat gewicht te verliezen.
U kijkt dan misschien toch anders naar uw eigen omgang met eten en u krijgt wellicht meer controle over uw eetgewoontes. U leert ook dat u heel lekkere dingen (met mate) kunt eten en toch af kunt vallen. Door middel van mentale oefeningen krijgt u meer inzicht in uw eetgedrag, de gevoelens daar achter en u leert de knop omzetten naar een gezonder leven met lekker eten. Mindful eten. U leert low-carb te onderscheiden van eten met veel koolhydraten, de verschillen tussen goede en foute koolhydraten kennen, waarom bepaalde voedselsoorten helpen om af te vallen… Het Mentale Dieetplan. Ik vond de mentale oefeningen veel effect hebben.

Afvallen, blijvend afvallen en best wel snel?

Het Mentale dieetplan is een leuk dieetplan waarbij ook een beetje aandacht wordt besteed aan negatieve aspecten van af willen vallen.

De recepten zijn simpel maar lekker, en snel klaar te maken. Ook soms verrassend. Echt lekkere recepten. Hongeren hoeft niet. Ik vind het dieet niet moeilijk vol te houden. Ik ben eerst 8 kilo afgevallen in twee weken, daarna ongeveer 2 kilo per week.