Meer Twitter Volgers in een handomdraai. Tips!

Veel Twitter Volgers krijgen is geweldig leuk. Het Twitteraccount heeft pas een enorm bereik met veel followers. U kent vast wel de accounts met duizenden followers. Er wordt gretig gebruik gemaakt van het software programma Tweet Adder om duizenden volgers te krijgen, en dat werkt inderdaad fantastisch. Mensen met duizenden volgers hebben vaak meerdere twitteraccounts die door deze software voorzien worden van tienduizenden followers.

Maar ook twitteraars die niet zoveel volgers nodig hebben kunnen wel wat meer followers krijgen. Voor wat meer followers zonder de hulp van twittertool Tweet Adder kan je als volgt proberen om meer volgers te krijgen:

  • Vraag vrienden en kennissen om je te volgen
  • Volg mensen in de hoop dat ze je terug zullen volgen
  • Twitter ook met je mobiel
  • Twitter regelmatig
  • Probeer tweets te schrijven die door anderen ge-retweet worden. Dan heb je meer kans dat mensen je zullen volgen
  • TweetApps: Maak voor je smartphone eventueel gebruik van Tweetdeck, PowerTwitter en Panoramic, MoTweets
  • Beloof mensen een prijsje als ze je volgen en retweeten verloot de prijs na 500 followers
  • Twitter over interessante dingen voor je doelgroep

Al deze dingen helpen om meer followers te krijgen, maar het is wel heel veel werk. Om op eigen kracht heel veel volgers te krijgen is echt veel werk. Maar waar een wil is, is een weg.

Twitteren voor zakelijk gebruik

Als twitter gebruikt wordt voor zakelijke doeleinden, zijn zeer veel volgers noodzakelijk. Maak dan gebruik van Tweet Adder. Het kost een schijntje en u bereikt in korte tijd duizenden tot tienduizenden mensen. U kunt tot 5 twitter accounts of zelfs nog meerdere, aan het software programma koppelen. Er wordt gebruik gemaakt van auto-tweet, auto-follow, er wordt bijgehouden wie wel en niet volgt en wie er weer uit uw lijst verwijderd kan worden. Twitteren kost u nauwelijks nog tijd en toch worden uw twitteraccounts accounts met duizenden followers. Ideaal. En het is het best beoordeelde twitter software.

Tags

OP twitter wordt gebruik gemaakt van zogenaamde tags. Het zijn woorden waarop gezocht wordt. Om een tag the taggen zet u er een hekje voor: #. Voorbeelden van bekende tags:

  • #RT = Retweet
  • #FB = follow back
  • #durftevragen = vragen stellen