Marktplaats, voor alles het goedkoopste adres

Marktplaats is een ideale website om te adverteren, of om (tweedehands of nieuwe) spullen te kopen of verkopen. U zal op Marktplaats vaak goedkoop uit zijn. Marktplaats geeft iedereen de gelegenheid om spullen te kopen en te verkopen, door middel van het plaatsen van advertenties. U vind er allerlei spullen, bijvoorbeeld ook camera's of meubels of sieraden. Een account aanmaken bij marktplaats is gratis.

Veel tweedehands spullen vinden een tweede leven bij nieuwe eigenaars. Maar ook gloednieuwe spullen vinden via Marktplaats de weg naar de consument. Adverteren is in de meeste gevallen gratis. U betaalt alleen voor het plaatsen van advertenties wanneer:

  • u een link in uw advertentie plaatsen wilt
  • als u op opvallende plaatsen op Marktplaats wilt staan met uw advertentie
  • als u aparte wensen hebt

Zelf winst maken op Internet

Hoe je zelf winst kunt maken op internet leer je met deze eenvoudige korte cursus winst maken.

Aanbiedingen van de dag

Marktplaats heeft tegenwoordig ook zeer leuke aanbiedingen die dagelijks u kunt ontvangen. Er zitten geweldige aanbiedingen bij, vaak zeer betaalbaar. Het kan om van alles gaan, van kaartjes voor circus of pretpark tot gezichtsbehandelingen, zaken voor uw woonhuis, vakanties.

Marktplaats.gif

Marktplaats sieraden en goud

Steeds vaker kopen mensen goud bij wijze van belegging. Goud behoudt zijn waarde, en dat is welkom in tijden van crisis. U kunt via Marktplaats goud kopen, in de vorm van sieraden, maar u kunt ook nieuw goud kopen, zoals bij een erkende juwelier. Als u goud of zilver koopt via sites als Marktplaats, kunt u het beste de spullen eerst gaan bekijken. Dit geldt voor alle waardevolle aanbiedingen.

Marktplaats

Miljoenen mensen hebben al spullen of diensten via advertenties op Marktplaats verkocht. Marktplaats is ongekend populair. Geld verdienen met verkopen is dankzij deze online markt gemakkelijk. Auto's, caravans, tenten, (tweedehands) of nieuwe kleding, babyspullen, sieraden, vakanties, klusjesmannen, parfum, kunst en kitsch en verzamelingen… werkelijk alles is te koop op Marktplaats, en vrijwel altijd voor de laagste prijs. Uw spullen te koop aanbieden kost geen geld. Links plaatsen of commerciĆ«le links kost wel wat extra maar goedkoop is het altijd. U bereikt namelijk duizenden en duizenden mensen per dag. Bekijk de volgende rubrieken:

Marktplaats prijs rubrieken

Adverteren in enkele bovenstaande rubrieken bij Marktplaats is niet gratis. Het betreft bijvoorbeeld commerciƫle rubrieken, zoals het aanbieden van betaalde werkzaamheden of andere zakelijke advertenties. Ook het plaatsen van een link naar een andere website, is niet gratis. De kosten van dergelijke advertenties zijn echter laag en zeker de moeite waard, aangezien u enorm veel mensen bereikt.

Account aanmaken Marktplaats

Maak vandaag nog een account aan op Marktplaats, of ga even gezellig online winkelen. U kunt eenvoudig een account aanmaken bij Marktplaats. Vul uw gegevens correct in en een goed werkend e-mailadres. U kunt vervolgens kopen en verkopen.