mannelijke vruchtbaarheidstest

FertilityScore - Mannelijke Vruchtbaarheidstest. Veel paren gaan ervan uit dat bij het uitblijven van een zwangerschap de vrouw verminderd vruchtbaar is. Toch is het in bijna de helft van deze gevallen de man die minder vruchtbaar is. Indien de hoeveelheid actieve sperma cellen te laag is, zijn de kansen op een zwangerschap veel lager dan indien er voldoende actieve zaadcellen in het sperma aanwezig zijn. Voor het eerst is er nu de mogelijkheid om vast te stellen hoe het is gesteld met vruchtbaarheid van de man.

  • De Fertilityscore Mannelijke Vruchtbaarheidstest stelt je in staat om snel en betrouwbaar te onderzoeken of je vruchtbaar sperma hebt. Het is een snelle test die zowel het aantal sperma cellen als de beweeglijkheid test. Door een uniek concept worden de zaadcellen in de test blootgesteld aan een vergelijkbare situatie als tijdens de route naar de eicel. Daardoor krijg je een exact beeld van niet alleen de aantallen spermacellen, maar ook een juiste indicatie van de beweeglijkheid van deze cellen.
  • Dezelfde test wordt wereldwijd in veel vruchtbaarheids-klinieken toegepast. De test is ontwikkeld door de marktleider (Fertipro) in vruchtbaarheidstesten. Fertilityscore is speciaal ontwikkeld om eenvoudig en betrouwbaar thuis te gebruiken. Interesse in de test voor wederverkoop of verkoop in uw winkel? Neem contact met ons op. Testjezelf.nu BV is de exclusieve distributeur van deze test voor de Benelux.
  • Let op: alle andere "merken" in mannelijke vruchtbaarheidstesten zijn slechts gebaseerd op deze oorspronkelijke en enige test in zijn soort!
  • Door middel van een hoeveelheid sperma wordt de test uitgevoerd. Na 60 minuten is de uitslag bekend. De verpakking bevat 2 volledige testen zodat je tweemaal kunt testen.

WAARVOOR GEBRUIK JE HET?

Onvruchtbaarheid komt voor bij ongeveer 10 tot 15% van alle paren die zich in de reproductieve leeftijdsgroep bevinden. Bij ongeveer de helft (40-50%) van deze gevallen is een vermin­derde kwaliteit van het sperma de oorzaak. Met deze Mannelijke Vruchtbaarheid Test kun je op eenvoudige en doeltreffende wijze zelf de activiteit van het sperma bepalen. Bij een normale sperma-activiteit is de kans op een zwanger­schap aanzienlijk hoger dan bij een verminderde sperma-ac­tiviteit.

DE UITSLAG VAN DE TEST

  • Bij een resultaat in de positieve groep is er een kans van 86% dat de sperma-activiteit normaal (20 miljoen of meer actieve spermacellen per milliliter sperma) en de vruchtbaarheid goed is. Dit garandeert echter niet dat er zich een zwanger­schap zal voordoen aangezien veel factoren, zowel bij de man als bij de vrouw, de vruchtbaarheid beïnvloeden.
  • Indien na 4 maanden geen zwangerschap wordt vastgesteld, moeten beide partners hun arts raadplegen.
  • Bij een resultaat in de negatieve groep is er een kans van 86% dat de sperma activiteit verminderd is (minder dan 20 miljoen actieve spermacellen per milliliter sperma). De kans op een zwangerschap is dan ook aanzienlijk lager maar zeker niet uit te sluiten. Raadpleeg in dit geval je arts.

Een negatief resultaat betekent niet dat men niet zwanger kan worden en mag daarom niet gebruikt worden als reden om van het gebruik van voorbehoedsmiddelen af te zien.

Als exclusieve distributeur van deze enige echte en originele mannelijke vruchtbaarheidstest kan Testjezelf.nu u de laagste prijs garanderen in Nederland. Neem een kijkje op onze www.testjezelf.nu