LG Viewty telefoon, wat zijn de mogelijkheden?

De LG Viewty is een mobiele telefoon van Hi KPN. De LG Viewty is een heerlijke telefoon met een fantastische camera kwaliteit. De camera is zo goed dat deze als de eerste professionele camera op een mobieltje werd beoordeeld. U kunt met de camera fotograferen en filmen, en de beeldkwaliteit is zeer goed.

LG-GT405-Viewty-GT.jpg

Met de 5.0 megapixel camera op LG Viewty maakt u de scherpste foto's en heldere filmpjes. Fotograferen (en filmen) met mobieltjes is tegenwoordig twee dingen die samen gaan. Een mobieltje is allang niet meer louter een voorwerp waarmee we bellen kunnen. Met de supermobieltjes of GSM zoals iPhone Blackberry en Samsung Galaxy S van tegenwoordig kunt u natuurlijk ook internetten, chatten, telefoneren, fotograferen en filmen. Het zijn telefoons die ook zeer mooie foto's en video's maken. Deze mobiele telefoons hebben een mooi strak design, touch screen, een lekkere moderne vormgeving, beeldstabilisatie tijdens filmen en fotograferen en vele apps. De meest schitterende mobiele telefoons krijgt u gratis bij een abonnement. U betaalt dan een vast bedrag per maand voor internet + bellen, pingen en/of sms.